iPhone 4S laadt niet meer op en batterij is heel snel leeg.

• 18 mei 2014
  • 4 reacties
  • 1953 keer bekeken

Ik heb sinds een half jaar een abbonement met i phone 4s. Ik merk dat de batterij onwijs snel leeg is ondanks dat ik hem vrij weinig gebruik en geen apps open laat staan. Sinds een week geleden laadt hij ook niet meer op. Ik dacht eerst dat er een breukje in de kabel zat dus heb een nieuwe lader besteld maar hij laadt dus nog steeds niet. Hij is niet in contact gekomen met vocht en er is ook geen sprake van breuk of val schade. Hebben er hier meer mensen last van of enig idee wat ik eraan kan doen? Betaal namelijk wel voor een abbonement waar ik nu dus geen gebruik van kan maken en dat vind ik zonde

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@jennifer145 en welkom op het forum.

Als je al een andere oplader hebt geprobeerd en het werkt nog niet dan zal je iPhone naar de reparatie moeten. Maak dus zowieso een backup en maak je toestel helemaal leeg.

Voor de accuprobleem zou je eerst een backup kunnen maken via iTunes en je iPhone instellen als een nieuwe telefoon. Hou dan even in de gaten wat je accu doet. Je zou daarna de backup kunnen terug zetten en controleren of de accu dan weer ineens snel leeg is. Is dit zo dan weer de iPhone resetten en instellen als nieuwe telefoon. Je backup is dan helaas onbruikbaar en zal je de iPhone helemaal opnieuw moeten instellen.
@jennifer145 en welkom op het forum.

Als je al een andere oplader hebt geprobeerd en het werkt nog niet dan zal je iPhone naar de reparatie moeten. Maak dus zowieso een backup en maak je toestel helemaal leeg.

Voor de accuprobleem zou je eerst een backup kunnen maken via iTunes en je iPhone instellen als een nieuwe telefoon. Hou dan even in de gaten wat je accu doet. Je zou daarna de backup kunnen terug zetten en controleren of de accu dan weer ineens snel leeg is. Is dit zo dan weer de iPhone resetten en instellen als nieuwe telefoon. Je backup is dan helaas onbruikbaar en zal je de iPhone helemaal opnieuw moeten instellen.

Ik zou wel een back up willen maken maar de batterij is leeg en als ik hem koppel aan de laptop, reageert ie ook niet. Dit zou dus betekenen dat ik alles volledig kwijt zou zijn
Reputatie 8
Badge +15
Daar ben ik wel bang voor dan.. :(
Heb je iCloud aan staan? Hopelijk heeft iCloud nog recent een backup gemaakt. Anders heb je echt pech.
Reputatie 3
@jennifer145,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van jouw iPhone. Ik adviseer je om de klantenservice te bellen. Als zij je niet verder kunnen helpen, wordt een afspraak met een monteur ingepland.

Ingrid

Reageer