beantwoord

iPhone 4 erg warm en is binnen no-time leeg

• 6 maart 2013
  • 8 reacties
  • 3433 keer bekeken

Hallo,
Ik heb vorige week een nieuw abbonement afgesloten voor iPhone 4, ik heb hem nu binnen maar hij wordt erg warm en is binnen no-time leeg.
Een vriend van me heeft ook een iPhone en als mij batterij 46% nog heeft is die van hem nog 91% terwijl hij er veel meer mee doet.
hoe zou k dit kunnen verhelpen?
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 6 maart 2013, 18:58

Als je de telefoon korter dan 7 dagen hebt onmiddellijk contact opnemen met de klantenservice. Heb je hem in een telfort winkel gehaald, ga dan binnen de 7 dagen nog terug mey doosje, bon, opladers, alles.

Buiten de 7 dagen om dien je het toestel ter reparatie aan te bieden via de klantenservice. Actie ondernemen is zeker van belang!
Bekijk reactie

8 reacties

Badge +2
Als je de telefoon korter dan 7 dagen hebt onmiddellijk contact opnemen met de klantenservice. Heb je hem in een telfort winkel gehaald, ga dan binnen de 7 dagen nog terug mey doosje, bon, opladers, alles.

Buiten de 7 dagen om dien je het toestel ter reparatie aan te bieden via de klantenservice. Actie ondernemen is zeker van belang!
Badge +1
Als ik dit zo lees, denk ik aan een kortsluiting.

Kan je de batterij van die vriend erin zetten om testen???

Die 7 dgn lijken me nu al voorbij, ondanks dat moet je meer
garantie hebben dan dit, dus ja iets ondernemen is altijd
slimmer dan niets doen of afwachten, wat  ook iets doen is...
Badge +1

in een iPhone??? Weinig kans, het toestel heeft geen afneembare achterkant, dus de accu vervwisselen kan alleen gedaan worden door het toestel open te schroeven, waardoor je iig zeker weet dat de garantie er af is...

garantie hebben dan dit,

Klopt, natuurlijk zit er meer dan 7 dagen garantie op, namelijk twee jaar.
Alleen mag binnen 7 dagen het toestel omgeruild worden. Als het toestel ouder is dan 7 dagen wordt ie opgestuurd naar een repairpunt en ben je hem een aantal weken kwijt.

als je in de omgeving van Amsterdam woont kun je overwegen met je toestel naar het Apple Centre aan het Leidse Plein te gaan (wel ff je aankoopbewijs meenemen).
Wellicht dat ze je bij de Genius Bar kunnen helpen (is iig sneller dan opsturen...
Badge +1

in een iPhone??? Weinig kans, het toestel heeft geen afneembare achterkant, dus de accu vervwisselen kan alleen gedaan worden door het toestel open te schroeven, waardoor je iig zeker weet dat de garantie er af is...

garantie hebben dan dit,

Klopt, natuurlijk zit er meer dan 7 dagen garantie op, namelijk twee jaar.
Alleen mag binnen 7 dagen het toestel omgeruild worden. Als het toestel ouder is dan 7 dagen wordt ie opgestuurd naar een repairpunt en ben je hem een aantal weken kwijt.

als je in de omgeving van Amsterdam woont kun je overwegen met je toestel naar het Apple Centre aan het Leidse Plein te gaan (wel ff je aankoopbewijs meenemen).
Wellicht dat ze je bij de Genius Bar kunnen helpen (is iig sneller dan opsturen...

Nou zoveel dan voor appeligheid, maar 7 dgn is wel een randje he, niet echt klant vriendelijk tenoemen.

Weken kwijt, gezien de berichten over de kwaliteit van de rep gasten komt mij dat allemaal erg matig over.
Voor mij geen jobs omtebellen, veeeels teduur, misschien mooi om tezien, maar daar heb ik geen tel voor nodig....
Badge +1
Die 7 dagen is de periode waarin het toestel als DOA (death on arrival) mag worden aangemerkt.
De exacte voorwaarden verschillen per fabrikant, en worden dus door die fabrikant bepaald.

Binnen deze periode mag het toestel dus (als ook aan de andere voorwaarden wordt voldaan) direct omgeruild worden.
Hoe langer iemand het toestel heeft, deste groter de kans dat een klacht wordt veroorzaakt door foutief gebruik door de consument, vandaar dat na een beperkte periode het toestel via een repaircentre moet worden nagekeken en evt hersteld.
Badge +1
Die 7 dagen is de periode waarin het toestel als DOA (death on arrival) mag worden aangemerkt.
De exacte voorwaarden verschillen per fabrikant, en worden dus door die fabrikant bepaald.

Binnen deze periode mag het toestel dus (als ook aan de andere voorwaarden wordt voldaan) direct omgeruild worden.
Hoe langer iemand het toestel heeft, deste groter de kans dat een klacht wordt veroorzaakt door foutief gebruik door de consument, vandaar dat na een beperkte periode het toestel via een repaircentre moet worden nagekeken en evt hersteld.

Duidelijke uitleg.
Heb zelf niet zo'n ding, dus het gaat gelukkig aan mij voorbij.

Bedankt...
Badge +2

Dank voor de aanvulling Pruygje; had geen zin een heel verhaal te tikken op mijn mobiel vorige keer. Mooier had ik het zelf nauwelijks kunnen omschrijven 🙂
Badge +1
you're welcome

Reageer