beantwoord

iPhone 11 zwart niet op voorraad

• 20 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 140 keer bekeken

Hallo,

ik heb mijn mobiel abonnement verlengd. Het gaat om de iPhone 11 64gb. Kreeg hierover een mail dat dit toestel niet op voorraad is. Is er een indicatie wanneer deze weer op voorraad is? 

Groetjesss

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 oktober 2019, 10:41

Goedemorgen @Deemlogt, dankjewel :slight_smile: We verwachten deze op 25 oktober, dus morgen, weer binnen te krijgen! Het toestel komt dan zo snel mogelijk jouw kant op. Je krijgt ook een e-mail zo gauw het pakket onderweg is, zodat je ervan weet. 

Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @Deemlogt, dankjewel :slight_smile: We verwachten deze op 25 oktober, dus morgen, weer binnen te krijgen! Het toestel komt dan zo snel mogelijk jouw kant op. Je krijgt ook een e-mail zo gauw het pakket onderweg is, zodat je ervan weet. 

Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.

Het gaat om de zwarte versie van dit toestel :)

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Deemlogt, leuk om te lezen dat je hebt verlengd! Ik kan me voorstellen dat je je nieuwe iPhone graag zo snel mogelijk wilt hebben :relaxed: Het gaat om de iPhone 11 met 64 GB geheugen begrijp ik, welke kleur heb je besteld? Laat je het weten? Dan kijk ik voor je na wanneer we verwachten deze te kunnen versturen.

Reageer