beantwoord

iPhone 11 zwart 64GB na verlenging niet op voorraad

• 2 januari 2020
  • 1 reactie
  • 206 keer bekeken

Badge

Ik heb 31-12 een nieuwe zwarte iPhone 11 64 gb besteld. Helaas kreeg ik de volgende dag te horen dat deze niet voorradig blijkt te zijn. Dit stond er niet bij tijdens het bestellen. Is er een indicatie te geven wanneer deze weer leverbaar zijn? 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 januari 2020, 18:07

Hoi @pascaloosters, als je een nieuw toestel bestelt wil je die natuurlijk snel kunnen gebruiken. Ik kan niet zien wanneer jouw toestel precies zal worden geleverd, wel zie ik dat wij volgende week woensdag een nieuwe levering van dit model verwachten. Als jouw toestel op dat moment kan worden geleverd, zal je er een bericht over krijgen. Ook kan je in de bestelstatus kijken, die status zal worden bijgewerkt als het toestel wordt verzonden. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @pascaloosters, als je een nieuw toestel bestelt wil je die natuurlijk snel kunnen gebruiken. Ik kan niet zien wanneer jouw toestel precies zal worden geleverd, wel zie ik dat wij volgende week woensdag een nieuwe levering van dit model verwachten. Als jouw toestel op dat moment kan worden geleverd, zal je er een bericht over krijgen. Ook kan je in de bestelstatus kijken, die status zal worden bijgewerkt als het toestel wordt verzonden. 

Reageer