beantwoord

Iphone 11 wit 64gb na verlenging niet op voorraad

• 2 december 2019
  • 9 reacties
  • 300 keer bekeken

Ik heb vandaag een iPhone 11 besteld, nu zie ik net bij mijn bestelstatus dat de iPhone niet op voorraad is. Wanneer verwachten jullie deze weer van de leverancier te krijgen? Mijn andere telefoon is namelijk kapot… ik hoor het graag! 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 december 2019, 08:50

Ik ben er nog even weer @Daphne_Bakker. Ik heb nu meer informatie over de iPhone 11 wit. Deze krijgen wij 20 december weer binnen, dan worden ze uiteraard ook meteen uitgeleverd. Het duurt dus helaas nog even. :(

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Daphne_Bakker, ik zie inderdaad dat je de witte hebt besteld. Ik zie deze nog niet op de lijst staan dat deze niet beschikbaar is. Mogelijk is deze nog niet bijgewerkt en komt deze er morgen op. Ik kan dus op dit moment nog niet zeggen wanneer het toestel weer op voorraad is. Ik hoop in ieder geval dat het toestel snel op voorraad is zodat je snel weer een werkend toestel hebt. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik ben er nog even weer @Daphne_Bakker. Ik heb nu meer informatie over de iPhone 11 wit. Deze krijgen wij 20 december weer binnen, dan worden ze uiteraard ook meteen uitgeleverd. Het duurt dus helaas nog even. :(

@Bart - Telfort Bedankt voor uw reactie. Dat duurt inderdaad nog eventjes. Mocht het veranderen, kunt u dat dan laten weten? Fijne avond! 

Hoi, ik heb hetzelfde met de zwarte uitvoering. Wanneer wordt deze verwacht? 

Hoor het graag, 

Gerald 

Reputatie 8
Badge +11

@Gerald Vierhout, de zwarte versie komt bij ons over 2 dagen weer binnen en zal vanaf dan ook weer uitgeleverd gaan worden. Nog maar heel even. Alvast veel plezier van jouw nieuwe toestel gewenst. 

hi @Bart - Telfort , Het is vandaag de 20ste. Kunt u in het systeem zien of de witte iPhone 11 inderdaad vandaag geleverd wordt? Ik hoor het graag! Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie helaas dat de datum verplaatst is. :( Zoals het nu lijkt kom het toestel de 24e bij ons binnen en zullen we ze dus gaan uitleveren. 

@Bart - Telfort Aw, dat is inderdaad heel jammer. Weet u of ze hem dan wel nog voor de kerst verzenden (de 24ste nog)?

Wat ik ook wel jammer vind, is dat ik er door dit forum achter moet komen hoe lang het allemaal duurt, via telfort zelf word ik niet op de hoogte gehouden. Is dit niet iets wat aangepast kan worden. Om verdere irritaties van andere kopers te voorkomen? 

Fijne werkdag. 

Reputatie 8
Badge +11

Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik hoop het uiteraard wel. Heeft nu lang genoeg geduurd. Dus hopelijk dit jaar nog. 

Reageer