beantwoord

iPhone 11 64gb paars, wanneer geleverd

• 15 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Wanneer wordt hij weer geleverd?

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 oktober 2019, 10:05

Hoi Demi, welkom op het forum! Op dit moment is dit toestel inderdaad niet voorradig. We verwachten later deze maand een nieuwe levering van Apple van dit specifieke toestel, daarna zullen de bestellingen geleverd kunnen worden in volgorde van binnenkomst. Ik weet niet hoeveel toestellen we dan krijgen en of het genoeg is om aan de huidige vraag te doen. Als jouw toestel verzonden worden krijg je hier bericht van, ook kan je het volgen in de bestelstatus.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi Demi, welkom op het forum! Op dit moment is dit toestel inderdaad niet voorradig. We verwachten later deze maand een nieuwe levering van Apple van dit specifieke toestel, daarna zullen de bestellingen geleverd kunnen worden in volgorde van binnenkomst. Ik weet niet hoeveel toestellen we dan krijgen en of het genoeg is om aan de huidige vraag te doen. Als jouw toestel verzonden worden krijg je hier bericht van, ook kan je het volgen in de bestelstatus.

Ik heb hem op 9 oktober besteld. Kun je ergens zien wanneer er later deze maand een nieuwe voorraad komt?

Reputatie 8
Badge +11

Dat kan ik er niet bij zien helaas, er staat alleen dat er later deze maand een nieuwe levering komt. Zoals gezegd krijg je een bericht zodra jouw toestel wordt verzonden.

Reageer