beantwoord

iPhone 11 64GB niet op voorraad

• 24 september 2019
  • 4 reacties
  • 555 keer bekeken

Hoi Telfort,
Ik heb vorige week mijn abonnement verlengt met een nieuwe mobiel. Ik heb gekozen voor de iPhone 11 64gb purple. Gister kreeg ik een mail dat de mobiel niet op voorraad is, maar er stond ook niet bij wanneer wel. Nu is mijn vraag hoelang het nu gaat duren tot ik mijn mobiel heb? Ik heb namelijk geen zin om 1,5 week of langer te moeten wachten. Zouden jullie anders kunnen checken of hij wel in Nijmegen beschikbaar is in de KPN winkel, dan haal ik hem daar wel op.
Mvg, Evi

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 september 2019, 10:55

Hoi @Evidegalan, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat je verlengd hebt. Alleen nu is het toestel niet op voorraad helaas. Nu begrijp ik heel goed dat je graag wilt weten wanneer je deze kan ontvangen. Ik heb dan even gekeken. Een exacte datum kan ik nog niet geven. Maar zoals het nu lijkt komt deze een dezer dagen nog beschikbaar. Dit geldt ook voor de winkel in Nijmegen. Ook daar is op dit moment geen voorraad. Je krijgt bericht van ons als het toestel weer op voorraad is.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Evidegalan, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat je verlengd hebt. Alleen nu is het toestel niet op voorraad helaas. Nu begrijp ik heel goed dat je graag wilt weten wanneer je deze kan ontvangen. Ik heb dan even gekeken. Een exacte datum kan ik nog niet geven. Maar zoals het nu lijkt komt deze een dezer dagen nog beschikbaar. Dit geldt ook voor de winkel in Nijmegen. Ook daar is op dit moment geen voorraad. Je krijgt bericht van ons als het toestel weer op voorraad is.
Hai!
Ook ik heb een week geleden online mijn abonnement verlengd, met diezelfde paarse iPhone 11. Is er al meer duidelijk over de beschikbaarheid van dit toestel?
Dank, Mika
Dit Topic https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/iphone-11-niet-op-voorraad-wanneer-leverbaar-84346
is al duizenden keren bekeken dus dat zegt genoeg!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mika, over 2 dagen komt deze weer bij ons beschikbaar en zullen we deze gaan uitleveren.

Reageer