beantwoord

Internetkosten buitenland en geen internetbundel

Ik heb hoge internetmobielkosten in het buitenland gemaakt.terwijl ik geen internetbundel heb.hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Deborah 17 mei 2018, 20:07

Hi Mariam binici, welkom op het forum. Ik zie dat Roaming voor jou aanstaat in het buitenland en mobiel internet in rekening is gebracht, met een maximum van 60 euro. Hierover heb je sms berichten ontvangen. Dit kan zonder internetbundel. Wat jimny al aangaf, het is dan belangrijk dat Roaming op je telefoon is uitgeschakeld.

Om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt, kan ik Data Roaming in het buitenland voor je uitschakelen. Hoor graag of je dit wil.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
In het buitenland zonder data bundel kan maar dan moet de roaming beslist niet aanstaan, heb je ook een sms-je ontvangen toen je 60 euro had gebruikt, bij Telfort kunnen ze dit nagaan
Reputatie 4
Badge +10
Hi Mariam binici, welkom op het forum. Ik zie dat Roaming voor jou aanstaat in het buitenland en mobiel internet in rekening is gebracht, met een maximum van 60 euro. Hierover heb je sms berichten ontvangen. Dit kan zonder internetbundel. Wat jimny al aangaf, het is dan belangrijk dat Roaming op je telefoon is uitgeschakeld.

Om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt, kan ik Data Roaming in het buitenland voor je uitschakelen. Hoor graag of je dit wil.

Reageer