beantwoord

internet op mijn Galaxy Advance S

• 8 november 2012
  • 10 reacties
  • 6503 keer bekeken

Beste, ik probeer al een paar dagen via configuratie berichten en handmatige instellingen internet op mijn telefoon te krijgen maar het lukt helaas niet!
Graag hulp/een goede handleiding met instellingen.
icon

Beste antwoord door Denise 9 november 2012, 09:04

@.AB.

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb het voor je nagekeken.
Er stond een blokkade actief op mobiel internet in je instellingen. Deze heb ik nu weer op actief gezet.
Ik adviseer je het toestel uit en aan te zetten. Kun je me laten weten of het weer werkt?

Denise
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@.AB.

Welkom op het forum!
Vervelend dat het niet lukt om internet aan de praat te krijgen. Heb je onderstaande handleiding al doorlopen?
http://www.telfort.nl/mijntelfort/mobiel/toestel_sim/instellingen/handmatig/#/samsung/i9070-galaxy-s-advance/

Denise
Wat ik al schreef, via configuratieberichten en handmatige instellingen, het lukt niet. Om MMS te activeren zou ik een MMS naar mezelf moeten sturen maar als ik dat probeer krijgt ik de melding dat de service niet beschikbaar is. Mijn abonnement gaat per 1 december in maar ik heb per 1 november een internetbundel aangeschaft voor 1GB (zie ik ook terug bij "mijn Telfort") als aanvulling op mijn huidige abonnement. Alle instellingen zijn gecontroleerd..............
Reputatie 3
Badge +1
@.AB.

Mijn excuses, het was voor mij niet helemaal duidelijk of je de instellingen via de Telfort website ook al had doorlopen.
Graag kijk ik voor je na wat het probleem is. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@.AB.

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb het voor je nagekeken.
Er stond een blokkade actief op mobiel internet in je instellingen. Deze heb ik nu weer op actief gezet.
Ik adviseer je het toestel uit en aan te zetten. Kun je me laten weten of het weer werkt?

Denise
Badge
Beste Lezer. Ik heb dus precies hetzelfde probleem zoals @.AB. hierboven al omschreven heeft.
Ik heb verschillende keren automatisch de configuratie gedownload, en ook handmatig de
instellingen ingevoerd, maar nog steeds zonder resultaat , en krijg het Internet met geen
mogelijkheid aan de praat. Misschien dat U hier een oplossing voor weet.

Met vr.gr.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Willem61,

Balen dat je nu geen gebruik kunt maken van mobiel internet.
Aangezien je aangeeft dat je alle stappen al hebt doorlopen kijk ik graag voor je na of de netwerkinstellingen juist staan. Stuur je jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht ?

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Willem61,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb het nagekeken en jouw abonnement gaat in op 19-03-2013.
Omdat jouw abonnement nog is ingegaan wordt mobiel internet automatisch geblokkeerd, om hoge kosten te voorkomen.

Denise
Badge
@Denise

Vriendelijk bedankt voor het nakijken waar de oorzaak van het probleem ligt.
Ik was er derhalve van uit gegaan dat ik dus sinds de overstap naar Telfort tijdelijk
met een dubbel abonnement zou zitten, maar begrijp nu pas dat Telfort dit voorkomt
om eventuele extra kosten binnen de perken te houden , en dat kan ik zeker waarderen.
Hierbij is er dus weer een probleem de wereld uit geholpen , waarvoor mijn dank.
Badge
Langs deze weg wil ik Telfort een compliment maken voor de probleemloze overstap inclusief nummerbehoud.
Met ingang van 19 Maart 2013 werkt alles meteen perfect , zowel bellen sms als internet.
Ik ben persoonlijk van mening dat dit ook wel eens een keer gezegd mag worden na het lezen van de vele problemen
die zich ook voor kunnen doen en de vragen en topics op dit ( overigens zeer handige en welkome )  Forum.

Telfort. Hartelijk dank.

😃
Reputatie 3
Badge +1
@Willem61,

Dank je wel voor jouw compliment, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

Denise

Reageer