beantwoord

Instellingen huawei ascend g700

• 18 mei 2014
  • 2 reacties
  • 1209 keer bekeken

ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht een "huawei ascend g700" maar nu moet ik normaal via een sms van telfort instellingen krijgen maar van deze telefoon kan ik ze niet vinden. iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 18 mei 2014, 18:29

Hoi bunjes en welkom op het forum.

Smartphones ondersteunen vaak de instellingen sms niet. Je zal de instellingen handmatig in het toestel moeten zetten.
Je kan de stappenplannen van de Ascend P6 voor gebruiken. Sommige stappen kunnen afwijken maar je zou er wel aan uit moeten komen.

Succes! 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Smartphones ondersteunen vaak de instellingen sms niet. Je zal de instellingen handmatig in het toestel moeten zetten.
Je kan de stappenplannen van de Ascend P6 voor gebruiken. Sommige stappen kunnen afwijken maar je zou er wel aan uit moeten komen.

Succes! 🙂

Succes! :)

koffiemok!!!! redder in nood, bedankt, werkt nu prima. ga er weer lekker verder mee aan de slag

Reageer