beantwoord

Instellen Huawei Ideos x5 internet

• 9 juli 2012
  • 6 reacties
  • 3525 keer bekeken

Hallo, Wie oh wie kan mij helpen om mijn telefoon in te stellen. Telfort schijnt het zelf niet te kunnen.
Tis een Huawei Ideos x5 en kan geen internet instellen. Face is geen probleem zat er meteen op he, maar nu.
Heb geprobeerd klantenservice te bellen en na 19!!!! minuten kreeg ik contact en meteen werdt verbinding verbroken.
Zo kom je ook aan extra cash als provider.
Als er hier iemand is om te helpen dan GRAAG, alvast bedankt voor je tijd
icon

Beste antwoord door ninaplatjes 16 oktober 2012, 20:08

IK HEB HET!!! Alle APN's verwijderen en een nieuwe aanmaken:

APN aanmaken op de Huawei Ideos X5:

Instellingen -> Draadloos en Netwerken -> Mobiele Netwerken -> Namen toegangspunten

In dit scherm kun je een nieuwe APN aanmaken door op het 'instellingen knopje' te drukken onder je scherm. Vervolgens de instellingen veranderen in:

Naam: Telfort Spot
APN: internet
Proxy: 193.113.200.195
Poort: 8080
APN-type: default

That's it 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Heb je inmiddels als een oplossing voor het probleem? Ik heb hetzelfde ..... Ik hoor het graag van je. Groeten, Nina.
Hoi, neeeeeee nog steeds geen internet op mn Huawei. En Telford helpt je echt niet heb al 10 maal contact gehad maar helemaal niets. Maar wel elke maand geld afschrijven voor je internet. Zal zooooooo blij zijn als ik abonnement kan cancelen . Telfort doet nada voor zn abonnees.
Veel succes misschien lukt het jou wel. Hoor dan graag  van je. STERKTE
IK HEB HET!!! Alle APN's verwijderen en een nieuwe aanmaken:

APN aanmaken op de Huawei Ideos X5:

Instellingen -> Draadloos en Netwerken -> Mobiele Netwerken -> Namen toegangspunten

In dit scherm kun je een nieuwe APN aanmaken door op het 'instellingen knopje' te drukken onder je scherm. Vervolgens de instellingen veranderen in:

Naam: Telfort Spot
APN: internet
Proxy: 193.113.200.195
Poort: 8080
APN-type: default

That's it 🙂
Hoi Nina,
Thanks voor bericht, en YES HEB EINDELIJK INTERNET!!!
Goed weekend, greetz mouseye
hee,

Bedankt voor de instellingen! dat scheelt een hoop ipv elke keer bellen..
Alleen nu heb ik een ander probleem.
Mijn 3g doet het alleen als ik mijn gegevensroaming aan heb staan..
Kunnen jullie mijk hier mee helpen?

Groetjes
Reputatie 8
Badge +17
Dat klopt ook, Telfort maakt gebruik van het KPN netwerk, vandaar dat gegevensroaming AAN moet staan...

Reageer