beantwoord

Inloggen op de Mijn Telfort app lukt niet, resetten van wachtwoord ook niet

  • 3 maart 2019
  • 11 reacties
  • 402 keer bekeken

Badge +1
Beste,
Ik probeer de telefort app voor mijn vader in te stellen zodat ie kan kijken naar verbruik en of hij mag verlengen, inloggen wilt niet dus ik probeerde het account te herstellen door ww vergeten optie te gebruiken. Tot mijn groot verbazing wordt de code naar een nummer gestuurd welk voor ons niet bekend is, teven ww per email wordt de link naar een onbekende email voor ons gestuurd (begint met q en dat hebben wij echt niet).

Ik zou graag uw hulp willen gebruiken.

Bij voorbaat dank.

p.s.

inloggen op mijn internet account werkt zonder problemen

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 maart 2019, 12:25

Ik heb een update voor je, Paul! De Technische Dienst geeft aan dat er nog geen Mijn Telfort account aangemaakt is, voor het mobiele nummer van je vader. Hierdoor lukt het niet het wachtwoord te resetten, en krijg je i.v.m. veiligheid fictieve gegevens te zien als je dat probeert.

Je kan gemakkelijk een account aanmaken voor zijn mobiele abonnement. Vervolgens kan je deze inloggegevens gebruiken om Mijn Telfort thuis en mobiel aan elkaar te koppelen 🙂 Laat je weten of het zo is gelukt?
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Paul, wat fijn voor je vader dat je hem helpt met de Mijn Telfort app 🙂 Ik help jullie graag verder om dit op te lossen.

Lastig dat het niet lukt, en ook dat het opnieuw instellen van het wachtwoord niet goed gaat. Kan het zijn dat er een typefout in de gebruikersnaam is gemaakt? Als er een typefout in zit, of niet de juiste ingevuld wordt, dan krijg je daardoor niet de juiste gegevens te zien bij het resetten van het wachtwoord. Ik begrijp dat het wel goed gaat als jij inlogt met jouw gegevens. Dat is goed om te weten.

Gaat het om het abonnement voor thuis of mobiel van je vader? Kan je voor mij zijn postcode, huisnummer, klantnummer, eventueel mobiele nummer, laatste drie cijfers van het rekeningnummer, gebruikersnaam waarmee hij inlogt en zijn geboortedatum invullen in 'extra informatie' in je profiel? Dan kan ik zijn gegevens opzoeken en met je mee kijken naar de oplossing 🙂
Badge +1
Hoi Paul, wat fijn voor je vader dat je hem helpt met de Mijn Telfort app 🙂 Ik help jullie graag verder om dit op te lossen.


Gaat het om het abonnement voor thuis of mobiel van je vader? Kan je voor mij zijn postcode, huisnummer, klantnummer, eventueel mobiele nummer, laatste drie cijfers van het rekeningnummer, gebruikersnaam waarmee hij inlogt en zijn geboortedatum invullen in 'extra informatie' in je profiel? Dan kan ik zijn gegevens opzoeken en met je mee kijken naar de oplossing :)


Het gaat alleen om het abonnement voor mobiel van mijn vader. Ik heb u een pv bericht gestuurd met de nodige info 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Dankjewel voor het sturen van de gegevens, Paul 🙂 Goed om te weten dat het om zijn mobiele abonnement gaat. Ik ben benieuwd met welke gebruikersnaam je probeert in te loggen? Voor een mobiel abonnement is dit altijd het 06-nummer. De enige uitzondering is wanneer je Mijn Telfort voor Thuis en mobiel hebt gekoppeld, dan log je in met de gebruikersnaam die bij het Thuis pakket hoort.

Laat je weten of het zo is gelukt?
Badge +1
Nee klopt ik probeer in te loggen met de 06 nummer, als ik ww vergeten probeer dan zie ik dat de code wordt gestuurd naar een nummer die voor ons onbekend is. Het juiste nummer heb ik u reeds gestuurd via een prive bericht.

Reputatie 8
Badge +11
Ik snap wat je bedoelt. Je vader heeft ook een abonnement voor thuis bij Telfort, toch? Daar hoort een gebruikersnaam bij. Lukt het wel om daarmee in te loggen? En kan je dan, als je daarmee ingelogd bent, wel naar het mobiele abonnement doorgaan? Ik vermoed toch dat ze gekoppeld zijn, daarom ben ik benieuwd of het op deze manier wel lukt. Zo gauw je ingelogd bent op het Thuis abonnement, kan je dit nakijken via "Mijn gegevens", onder het kopje "Mobiel abonnement".

Ik stuur je de gebruikersnaam voor de zekerheid toe in een privébericht. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Badge +1
Ik snap wat je bedoelt. Je vader heeft ook een abonnement voor thuis bij Telfort, toch? Daar hoort een gebruikersnaam bij. Lukt het wel om daarmee in te loggen?

ja zeker. ik ben net ingelogd op thuis account voor het internet en tv. vandaag check ik de inlog gegeven van de privebericht en ik probeer het uit.
Reputatie 8
Badge +11
Fijn om te lezen dat inloggen voor Telfort Thuis wel lukt! Zijn de accounts niet al gekoppeld? Als je inlogt met de gebruikersnaam voor Thuis, heb je dan in Mijn Telfort ook een tabblad 'Mobiel' bovenin staan? Je kan het ook nakijken via "Mijn gegevens", onder het kopje "Mobiel abonnement". Als dat niet het geval is, raad ik je juist wel aan ze te koppelen 🙂 Dan kan je beide abonnementen vanuit 1 Mijn Telfort account bekijken, dat lijkt me veel gemakkelijker.
Badge +1
Dat is mijn uiteindelijk doel. maar op dit moment krijg ik dit fout melding


Admin: Mobiele nummer verwijderd uit afbeelding i.v.m. privacy
Reputatie 8
Badge +11
Duidelijk, dankjewel! Ik kan me voorstellen dat je vader graag met 1 account wil inloggen, wel zo handig natuurlijk.

Ik heb een melding aangemaakt voor de specialisten, zodat zij uitzoeken waarom het resetten van het wachtwoord niet lukt, en dit voor je kunnen oplossen. Ik verwacht dat ik binnen uiterlijk een paar werkdagen nieuws heb, en laat het je direct weten als ik een update heb. Laat het gerust weten als je in de tussentijd zelf updates of vragen hebt 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb een update voor je, Paul! De Technische Dienst geeft aan dat er nog geen Mijn Telfort account aangemaakt is, voor het mobiele nummer van je vader. Hierdoor lukt het niet het wachtwoord te resetten, en krijg je i.v.m. veiligheid fictieve gegevens te zien als je dat probeert.

Je kan gemakkelijk een account aanmaken voor zijn mobiele abonnement. Vervolgens kan je deze inloggegevens gebruiken om Mijn Telfort thuis en mobiel aan elkaar te koppelen 🙂 Laat je weten of het zo is gelukt?
Reputatie 8
Badge +11
@pauldoffer Goedemorgen, ik heb na mijn laatste berichtje nog geen nieuwe reactie van je gezien. Is alles gelukt met het aanmaken van een Mijn Telfort account, en vervolgens met het koppelen? Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen.

Reageer