beantwoord

inloggen Mijn Telfort App

• 10 juni 2017
  • 17 reacties
  • 757 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +11
  • Forumheld
  • 4388 reacties
Vanochtend bleek ik uitgelogd te zijn in de app, terwijl ik ingelogd wilde blijven. Geen probleem, opnieuw inloggen. Wel een probleem dus.
Inloggen ging niet, terwijl ik absoluut zeker was van het wachtwoord (was bovendien al ingevuld).
Enkele pogingen gedaan en toen maar een wachtwoordreset aangevraagd. Inmiddels via de telefoon, een tablet en de laptop diverse malen geprobeerd een nieuw wachtwoord in te stellen zonder resultaat. Het nieuwe wachtwoord wordt telkens afgewezen. Uiteraard voldoet het aan alle eisen. Inmiddels de 5 pogingen gepasseerd en dus voor een uur geblokkeerd.
Blijkbaar kan ik op het forum gewoon inloggen met mijn oude wachtwoord.

Ik ben dus het spoor bijster in wil graag assistentie. Gewoon een (1) wachtwoord voor zowel de site als de app.

Bij voorbaat dank.

Ik twijfel overigens of dit wel op de juiste plek staat. Zo niet, dan graag verplaatsen.
icon

Beste antwoord door GJC 13 juni 2017, 15:00

Het werkt weer na nogmaals een wachtwoord-reset........
Wie het weet mag het zeggen, maar ik vermoed toch een niet geheel stabiel inlogsysteem van de app.
Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Kun je via de site wel met dezelfde gegevens inloggen, de app heeft deze week een update gehad en ik moet zelf ook steeds opnieuw inloggen
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor het meedenken jimny,

Op de site kan ik met mijn oude ww gewoon inloggen. De app slikt dit ww niet (meer?). Bij ww-reset wordt het nieuwe ww niet geaccepteerd hoewel het aan alle voorwaarden voldoet. Meerdere nieuwe ww geprobeerd in te stellen.
Zelfs de app al van de telefoon gehaald en restbestanden verwijderd en daarna de app opnieuw geïnstalleerd. Zelfde resultaat. Code voor reset via mail en via sms laten verzenden. Het lijkt me toch dat ik alles inmiddels wel geprobeerd heb en ik wordt een beetje moedeloos.
Gelijktrekken van ww voor site en app lijkt me de simpelste oplossing.
Reputatie 8
Badge +18
Webcare Telfort leest altijd mee en zodra je topic aan de beurt is krijg je wel een reactie
Reputatie 7
Badge +7
Hoi GJC, wat lastig dat je niet meer kan inloggen in de Mijn Telfort app. Ik zie dat je na het plaatsen van het bericht wel weer succesvol bent ingelogd. Geldt dit ook voor de Mijn Telfort app? Zo niet, dan hoor ik het graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
@Wieger - Telfort

Zojuist geprobeerd, maar op de App lukt het nog altijd niet.
Ik heb mijn apps op niet automatisch updaten staan.
Zo ook de mobiele Mijn Telfort app.
Dit omdat ik eerst wil weten of de app wel optimaal werkt.
Als je de recensies leest is dat deze app heel veel problemen geeft bij het (op)nieuw inloggen.
Maar ook dat de gebruiksgegevens niet up to date zijn en dat facturen niet optimaal te lezen zijn.
Dit probleem schijnt al langer te bestaan.
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor je reactie.
Ik was en ben ervan op de hoogte dat de app niet zo'n hoge score haalt. Toch denk ik dat de beste manier om een app verder te laten ontwikkelen is hem wel te gebruiken en vooral je bevindingen door te geven aan in dit geval Telfort. Maar ook aan de ontwikkelaar van de app.
Het kan alleen maar beter worden als ontdekt wordt waar de fouten zitten.
Wel een beetje jammer dat ik (en met mij anderen) er de last van hebben als het niet goed werkt en dat de opvolging 'niet heel vlot' gaat (of in elk geval niet zichtbaar vlot).
Ik heb de app dus niet geüpdatet.
Maar het lijkt mij toch dat de designer van de Mijn Telfort App ook de recensies leest?
Reputatie 8
Badge +11
Dat mag je wel aannemen ja. En anders zal Telfort Webcare wel meermaals melden dat het met de app niet lekker gaat.
Maar even afwachten wat Telfort er van zegt. Ik zit inmiddels 19 uur te wachten op een reactie van hun. Zal wel een goede reden hebben dat het zo lang duurt, maar als je helemaal niets hoort heb ik al snel het gevoel dat er ook niets gebeurt.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi GJC,

wat jammer dat je nog steeds niet goed kan inloggen in de Mijn Telfort app. Blijf je de foutmelding krijgen dat je inloggegevens onjuist zijn of zie je een andere melding terug komen? Kan je mij ook aangeven wat voor mobiele telefoon je hebt en welke softwareversie je op die telefoon gebruikt? Dan wil ik dit verder voor je uitzoeken. Gezien de tests die al gedaan hebt, kan ik je op het moment niet veel meer opties bieden.
Reputatie 8
Badge +11
@Wieger - Telfort

Nog de telefoon (Doogee X5 pro) nog de Androïd-versie (5.1) kunnen het probleem zijn. Het heeft namelijk wel kort gewerkt.
Zojuist geprobeerd. Ik kreeg nu de melding gebruikersnaam of wachtwoord onjuist. Maar weer eens proberen het wachtwoord te resetten, denk ik.
Reputatie 8
Badge +11
Het werkt weer na nogmaals een wachtwoord-reset........
Wie het weet mag het zeggen, maar ik vermoed toch een niet geheel stabiel inlogsysteem van de app.
Op Google.com: Google Play: Mijn Telfort:

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.telfort.belstatus&hl=nl
Reputatie 8
Badge +11
Wat wil je zeggen Mandy? De app heb ik al.
@GJC,

Sorry, ik doelde hiermee op de recensies van deze app.
Reputatie 8
Badge +11
Geeft niet. De recensies had ik (niet allemaal) gelezen. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar moet leven met de fouten. Die moeten er gewoon uit en dat lukt alleen als de ontwikkelaar weet wat er mis gaat en wanneer.
Reputatie 7
Badge +7
Wat fijn dat je inmiddels weer gebruik kan maken van de app, GJC. Jullie feedback over de app heb ik intern doorgegeven. Mocht er nog iets zijn, dan hoor ik het graag van jullie!

Reageer