beantwoord

Inkomende oproepen worden weergegeven als onbekend

• 20 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 409 keer bekeken

Op mijn telefoon worden alle inkomende gesprekken weergegeven als onbekend, hoewel ze in mijn adresboek staan. Alle instellingen staan goed. Ten einde raad nieuwe smarttelefoon gekocht (Nokia 2.2) en daarvoor moest ik ook een nieuwe simkaart aanvragen, nieuwe lijst personen aangemaakt, alle instellingen gecontroleerd, maar nog steeds zie ik "onbekend" staan. Ik ben ten einde raad na uren alles doorlopen te hebben.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 21 augustus 2019, 17:29

Hallo @meijendael. Van harte welkom hier. Lastig dat je niet kunt zien door wie je wordt gebeld. Ik lees dat je zelf al een flink aantal stappen hebt doorlopen, maar die niet mochten baten. Dat is frustrerend. Ik zie dat je inmiddels ook een collega hebt gesproken en nummerweergave aan onze kant stond uitgeschakeld voor jouw simkaart. Nummerweergave staat nu weer aan. Klopt het dat je weer kunt zien door wie je wordt gebeld?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hallo @meijendael. Van harte welkom hier. Lastig dat je niet kunt zien door wie je wordt gebeld. Ik lees dat je zelf al een flink aantal stappen hebt doorlopen, maar die niet mochten baten. Dat is frustrerend. Ik zie dat je inmiddels ook een collega hebt gesproken en nummerweergave aan onze kant stond uitgeschakeld voor jouw simkaart. Nummerweergave staat nu weer aan. Klopt het dat je weer kunt zien door wie je wordt gebeld?
Alles werkt weer zoals het moet
Reputatie 8
Badge +9
Goed om te lezen dat je weer kunt zien door wie je wordt gebeld, @meijendael. Wel zo handig! ☺ Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt dan lees ik het graag.

Reageer