beantwoord

Ineens geen 4G verbinding meer

  • 7 november 2017
  • 3 reacties
  • 334 keer bekeken

Alles gecheckt. Factuur betaald, (altijd trouwens), simkaart zit goed, geen schade, maar na een telefoongesprek, vanmiddag ging ineens het 'slotje' op de 4G indicator, en sindsdien geen contact meer.
toelstel ook altijd prima gewerkt.
Mijn simnummer is ook niet geblokkeerd (ook gecontroleerd).

Wat zou er aan de hand zijn?

Mvg
icon

Beste antwoord door egbert01 8 november 2017, 11:25

was allemaal goed. Lijkt erop dat het toestel kuren begint te krijgen. Na opnieuw simcard in en uit halen, deed ie het ineens weer.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@egbert01Gecontroleerd of de instellingen in het toestel nog goed staan? Ga naar toestelhulp > merk toestel > type toestel. Instellingen vind je in het stappenplan "internet handmatig instellen". Soms kan het ook helpen om bij Netwerkmodus te switchen van 4G > 3G > 4G.
was allemaal goed. Lijkt erop dat het toestel kuren begint te krijgen. Na opnieuw simcard in en uit halen, deed ie het ineens weer.
Reputatie 8
Badge +9
Ah ok. Hou dat in de gaten en zorg dat je een backup maakt van je foto's, contacten etc.

Reageer