beantwoord

Ineens blokkade op betaalde SMS na verlengen contract

Na het verlengen van mijn contract krijg ik ineens de melding bij het insturen van een oplossing van een puzzel dat dit alleen kan na aanmelding bij payinfo een dubieuze dienst met slechte recensies. Telfort ik wil dit hersteld zien. Jullie hebben het zo gewijzigd zonder toestemming dus ik wil het blokkadeslot eraf hebben. Gewoon als voorheen een pop up dit bericht kost €0,35 akkoord ja/nee.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 28 januari 2019, 16:54

Hoi GeeBee, Bart heeft vakantie, daarom neem ik je topic van hem over. Niet fijn dat 't nog niet gelukt was en je hierdoor de oplossingen van de puzzel niet kan doorgeven. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Hoe staat het er nu voor?

Ik zie dat eenmalige betaalde sms-diensten al toegestaan waren, ik heb voor de zekerheid alle blokkades (dus ook voor een abonnement op een sms-dienst) uitgezet. Laat je me weten of het nu goed gaat?

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi GeeBee, wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd. Alleen nu kun je de hopelijk winnende oplossing van de puzzel niet versturen omdat deze sms berichten geblokkeerd zijn. Op de website van payinfo kun je deze blokkades beheren.

Mocht het niet lukken, zou je dan jouw mobiele nummer, naam van de contractant geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Zou je dan wel een reactie willen achterlaten? Dan weet ik dat ik aan de slag moet.
Bart, gegevens ingevuld in het veld extra informatie dus je kunt aan het werk.

Met vriendelijke groet ,

Gregor
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb het aangepast hoor. Je krijgt nog een sms ter bevestiging hiervan. 🙂
Beste Bart, heb de weekendpuzzel weer eens geprobeerd, maar helaas nog steeds de melding geen dienst omdat je nummer hiervoor geblokkeerd is!
Reputatie 7
Badge +9
Dat is wel apart. Ik heb de diensten 12-01 vrijgegeven. Daar heb je toch ook een sms van gehad? En wat zegt payinfo precies? Ik ben benieuwd of de instellingen daar overeenkomen met de instellingen bij mij.
Hallo Bart,

Bijgaand een screenshot van Payinfo waar ik niets mee te maken wil hebben!
IK heb ook geen SMS gekregen inzake jou aanpassing.
Dit bevestigd de dubieuze service van payinfo wat je ook te zien krijgt via google!

Werkt dus nog steeds niet zoals op de oude telefoon en voor jullie de boel hebben overgezet?

M.vr.groet,

Gregor

Reputatie 7
Badge +9
De wijziging die ik heb gedaan is dus niet goed doorgekomen aangezien je geen sms hebt gehad. Nu geef je aan niets met payinfo te maken te willen hebben. Helaas zijn zij er wel verantwoordelijk voor of je zulke sms'jes kan versturen ja of nee. Nu zie ik rechts op jouw screenshot bij de blokkades alles uitgevinkt. Zouo je die eens aan willen vinken? Krijg je dan wel een sms dat er een wijziging heeft plaats gevonden?
Reputatie 7
Badge +9
Heb je nog de instellingen bij payinfo nog aangepast @GeeBee? Heb je de sms nog kunnen versturen? Ik ben benieuwd.
Aangepast en nog steeds dit resultaat, net geprobeerd. Dan maar geen puzzels meer en einde contract een andere provider.😩😩
Reputatie 6
Badge +8
Hoi GeeBee, Bart heeft vakantie, daarom neem ik je topic van hem over. Niet fijn dat 't nog niet gelukt was en je hierdoor de oplossingen van de puzzel niet kan doorgeven. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Hoe staat het er nu voor?

Ik zie dat eenmalige betaalde sms-diensten al toegestaan waren, ik heb voor de zekerheid alle blokkades (dus ook voor een abonnement op een sms-dienst) uitgezet. Laat je me weten of het nu goed gaat?

Reageer