beantwoord

Ik krijg mijn samsung galaxy ace niet meer opgestart...

• 29 mei 2012
  • 5 reacties
  • 2488 keer bekeken

Vandaag kreeg ik steeds een foutmelding op mijn telefoon (samsung galaxy ace). Ik moest hem dan "geforceerd sluiten". Omdat ik dat steeds kreeg (bij internet via WIFI) heb ik mijn toestel uitgeschakeld en opnieuw opgestart. Bij het opstarten hoor je eerst nog wel een "opstartdeuntje en daarna komt het woord Samsung in beeld maar daar blijft hij op staan. Kom niet verder. HELP.... Iemand idee wat ik moet doen. Heb ook al geprobeerd hem aan te sluiten op de pc maar die vindt hem nu niet....
icon

Beste antwoord door sbsandra 29 mei 2012, 19:11

Bedankt voor je reacties! Mijn vriend heeft hem gelukkig weer aan de praat gekregen. Waarschijnlijk ligt het aan de sd kaart
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +4
Batterij er al uit gehaald tijdelijk?
Je kunt anders nog een factory-reset proberen, maar dan ben je wel alle gegevens kwijt. Home + Powerknop ingedrukt houden zou een factory reset moeten starten. Ben alleen niet zeker of dat ook werkt als hij nog niet volledig opstart.
Heb ik allemaal geprobeerd maar lukt niet. Krijg hem ook niet aangesloten aan de pc....
Badge +4
Denk dat het een garantie-kwestie wordt dan, als er nog garantie op zit. Als je geluk hebt, zit er een Samsung Service Center in de buurt, die kunnen hem als het binnen de garantietermijn valt kosteloos repareren. Anders moet je het regelen met degene van wie je de telefoon hebt gekocht (kan Telfort zijn, maar ook Mediamarkt, dat weet ik niet van je). Of je kan een lokale telefoon-reparatie-toko proberen...
Bedankt voor je reacties! Mijn vriend heeft hem gelukkig weer aan de praat gekregen. Waarschijnlijk ligt het aan de sd kaart
Badge +4
Okay. Tnx voor de feedback. Raar van die sd-kaart dat die kan zorgen dat hij totaal niet opstart. Nuttige les.

Reageer