beantwoord

Ik kan niet meer bellen, WhatsApp doet het wel

• 8 september 2017
  • 2 reacties
  • 5367 keer bekeken

in ene doet mijn telefoon het niet meer, ik kan niet bellen en gebeld worden (lijn is dood), ik kan wel sms, whatsapp sturen en ontvangen ,weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen, heb telefoon al uit gezet, simkaart in andere telefoon (zelfde)....... ik weet het niet meer. HelpPPP
icon

Beste antwoord door Wieger DB 11 september 2017, 13:54

Hoi Ivon, welkom op het forum. Wat balen dat je telefoon opeens niet meer werkt en je niet meer kan bellen. Ik wil dit graag voor je uitzoeken, maar heb je 06-nummer niet. Kan je die alsjeblieft toevoegen aan je profiel? Ook kan je nog even kijken naar je simkaartje. Zie je beschadigingen op je simkaart of is deze nog helemaal schoon? Ook kan je het advies van Koffiemok opvolgen en kijken of je handmatig het juiste netwerk kan selecteren.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@ivon
Whatsappen zal je dan via de wifi doen..

Ald handmatig netwerk proberen te selecteren. Ga naar http://www.telfort.nl/toestelhulp . Kies merk > type toestel > stappenplan buitenland. Daar staat uitgelegd hoe handmatig netwerk te selecteren.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Ivon, welkom op het forum. Wat balen dat je telefoon opeens niet meer werkt en je niet meer kan bellen. Ik wil dit graag voor je uitzoeken, maar heb je 06-nummer niet. Kan je die alsjeblieft toevoegen aan je profiel? Ook kan je nog even kijken naar je simkaartje. Zie je beschadigingen op je simkaart of is deze nog helemaal schoon? Ook kan je het advies van Koffiemok opvolgen en kijken of je handmatig het juiste netwerk kan selecteren.

Reageer