beantwoord

Ik kan niet gebeld worden of een sms ontvangen

• 7 mei 2019
  • 4 reacties
  • 193 keer bekeken

Ik kan niet gebeld worden en ook geen sms ontvangen met mijn iphone6. Ik kan zelf wel bellen. Alle opties geprobeerd: resetten netwerkinstellingen, tel aan en uit, updates zijn uitgevoerd etc. Als ik mijn simkaart in een andere iPhone doe kan ik ook niet gebeld worden. Help?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 mei 2019, 08:55

Hoi @Joosen, goed dat je ons Forum hebt gevonden, want niet gebeld kunnen worden en geen sms kunnen ontvangen is niet fijn. Nu heb je al jouw simkaart in een ander toestel getest. Heel goed, daar werkte het dus ook niet. Dan moet het ergens in jouw aansluiting zitten.

Ik heb even meegekeken naar jouw aansluiting. Ik zie geen blokkades staan op inkomende oproepen en op het ontvangen van sms'jes. Dat staat dus allemaal goed. Ik wil je aanraden om het toestel uit en aan te zetten, al heb je dat vast al gedaan. Als dat niet werkt, zou je dan een vervangende simkaart willen aanvragen? Mocht dat ook niet werken, dan zal ik de Technische Dienst voor je inschakelen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Joosen, goed dat je ons Forum hebt gevonden, want niet gebeld kunnen worden en geen sms kunnen ontvangen is niet fijn. Nu heb je al jouw simkaart in een ander toestel getest. Heel goed, daar werkte het dus ook niet. Dan moet het ergens in jouw aansluiting zitten.

Ik heb even meegekeken naar jouw aansluiting. Ik zie geen blokkades staan op inkomende oproepen en op het ontvangen van sms'jes. Dat staat dus allemaal goed. Ik wil je aanraden om het toestel uit en aan te zetten, al heb je dat vast al gedaan. Als dat niet werkt, zou je dan een vervangende simkaart willen aanvragen? Mocht dat ook niet werken, dan zal ik de Technische Dienst voor je inschakelen.
Reputatie 8
Badge +11
Laat maar, niet goed gelezen 😊
Bedankt! Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd. Ik hoop dat het helpt.
Reputatie 8
Badge +12
Dat hoop ik ook Joosen, ik hoor het graag van je. Zo niet, dan ga ik contact opnemen met de Technische Dienst voor je.

Reageer