beantwoord

Ik kan geen SMS versturen of ontvangen

• 25 maart 2018
  • 3 reacties
  • 275 keer bekeken

Ben nieuw op dit forum.

Ik kan de laatste tijd geen sms ontvangen noch versturen. Heb instellingen bekeken op Telfort maar dit geeft geen openingen. Hetzelfde probleem doet zich voor op de mobiel van mijn vrouw, ook bij Telfort. Heb testberichtjes gemaakt maar geen reacties.
icon

Beste antwoord door GJC 25 maart 2018, 13:43

Ik neem aan dat je hebt gekeken onder blokkades op Mijn Telfort?
Bij mij is het inmiddels hersteld, maar daar heb ik het versturen en ontvangen van SMS een tijdje op blokkeren gehad. Toen werkte het wel. Als het op toestaan stond niet.
Het is het proberen waard.
Als het dan ook niet werkt gewoon weer terugzetten op toestaan (en de wijzigingen opslaan uiteraard). Misschien is dat al voldoende om de instellingen een schopje te geven.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik neem aan dat je hebt gekeken onder blokkades op Mijn Telfort?
Bij mij is het inmiddels hersteld, maar daar heb ik het versturen en ontvangen van SMS een tijdje op blokkeren gehad. Toen werkte het wel. Als het op toestaan stond niet.
Het is het proberen waard.
Als het dan ook niet werkt gewoon weer terugzetten op toestaan (en de wijzigingen opslaan uiteraard). Misschien is dat al voldoende om de instellingen een schopje te geven.
De schuiven stonden inderdaad op blokkeren. Op toestaan gezet en het blijkt dat alles nu werkt. Overigens is het volstrekt onduidelijk voor mij hoe dit kon want ik kon tot voor kort gewoon sms'en versturen en ontvangen. Ik denk dat Telfort intern wijzigingen in het systeem heeft aangebracht waardoor het probleem ontstond. Desalniettemin GJC bedankt!!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan.

Reageer