beantwoord

Ik kan geen nieuwe contacten opslaan op mijn Blackberry Curve 8520

• 18 april 2012
  • 1 reactie
  • 3345 keer bekeken

Hoi!
Ik heb sinds een aantal weken last van het feit dat ik geen nieuwe contacten kan opslaan op mijn telefoon. Ik heb een Blackberry Curve 8520 en wanneer ik een nieuw contactpersoon wil aanmaken geeft hij een foutmelding. Hebben er meer mensen last van? En vooral: Wie heeft de oplossing?
icon

Beste antwoord door LinseyJ 18 april 2012, 10:18

Probleem opgelost! Het schijnt zo te zijn dat instant messaging apps dit probleem veroorzaken. De kans is groot dat dit probleem zich voordoet na een update van een app. Ik heb pas geleden een update geïnstalleerd van MSN, en dit was dan ook de eerste app die ik heb verwijderd. Vervolgens heb ik mijn batterij eruit gehaald terwijl mijn telefoon nog aan stond en deze er 2 minuten uit gelaten om te resetten. Probleem opgelost, mijn adresboek doet het weer en ik kan weer mensen toevoegen.
Bekijk reactie

1 reactie

Probleem opgelost! Het schijnt zo te zijn dat instant messaging apps dit probleem veroorzaken. De kans is groot dat dit probleem zich voordoet na een update van een app. Ik heb pas geleden een update geïnstalleerd van MSN, en dit was dan ook de eerste app die ik heb verwijderd. Vervolgens heb ik mijn batterij eruit gehaald terwijl mijn telefoon nog aan stond en deze er 2 minuten uit gelaten om te resetten. Probleem opgelost, mijn adresboek doet het weer en ik kan weer mensen toevoegen.

Reageer