beantwoord

Huidig beltegoed klopt niet

  • 23 maart 2018
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb maandag 20 maart twee keer gebeld met de klantenservice. Zij erkenden dat er fouten inzitten. Er zou contact opgenomen worden via de mail. Nog geen reactie ontvangen. Graag opheldering en contact.
icon

Beste antwoord door jimny 23 maart 2018, 10:19

In het systeem is iets veranderd waardoor bij sommige klanten de Mb's of beltegoeden niet kloppen, je hebt dat inmiddels kenbaar gemaakt aan de klantenservice dus ga er maar vanuit dat het in behandeling is dus ik zou het nog even afwachten
Bekijk reactie

2 reacties

Dank
Reputatie 8
Badge +18
In het systeem is iets veranderd waardoor bij sommige klanten de Mb's of beltegoeden niet kloppen, je hebt dat inmiddels kenbaar gemaakt aan de klantenservice dus ga er maar vanuit dat het in behandeling is dus ik zou het nog even afwachten

Reageer