Beste antwoord door jimny
Huidig beltegoed klopt niet
Ik heb maandag 20 maart twee keer gebeld met de klantenservice. Zij erkenden dat er fouten inzitten. Er zou contact opgenomen worden via de mail. Nog geen reactie ontvangen. Graag opheldering en contact.
In het systeem is iets veranderd waardoor bij sommige klanten de Mb's of beltegoeden niet kloppen, je hebt dat inmiddels kenbaar gemaakt aan de klantenservice dus ga er maar vanuit dat het in behandeling is dus ik zou het nog even afwachten
Bekijk reactie
In het systeem is iets veranderd waardoor bij sommige klanten de Mb's of beltegoeden niet kloppen, je hebt dat inmiddels kenbaar gemaakt aan de klantenservice dus ga er maar vanuit dat het in behandeling is dus ik zou het nog even afwachten
Dank
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.