beantwoord

Huawei P smart standaard screenprotector verwijderen

• 6 februari 2019
  • 4 reacties
  • 616 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, ik heb een Huawei P smart. Op deze mobiel is door de fabriek een standaard screenprotector aangebracht. Ondanks een hoesje, zaten er al snel kleine krasjes op, omdat het niet van glas is. Nu wil ik er een andere screenprotector op laten zetten, maar las in verschillende revieuws dat bij het verwijderen van de standaard protector het scherm kan beschadigen, omdat huawei een speciale lijm heeft gebruikt...😢 Hoe kan ik de standaard protector verwijderen, zonder het scherm te beschadigen?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 6 februari 2019, 19:21

@Zohran Even op Google gezocht en inderdaad de waarschuwing. Niet alleen voor de P smart maar ook andere modellen. Ik zou zeggen.. Neem contact op met Huawei Support NL. Ze hebben een gratis nummer.😉
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Zohran Even op Google gezocht en inderdaad de waarschuwing. Niet alleen voor de P smart maar ook andere modellen. Ik zou zeggen.. Neem contact op met Huawei Support NL. Ze hebben een gratis nummer.😉
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Zohran, welkom op het Telfort forum. Als je zo'n waarschuwing ziet snap ik dat je er voorzichtig mee bent. Ik denk net als Koffiemok dat je hierin het beste even contact kunt opnemen met Huawei support. Zij kennen hun toestellen en hun screen protectors zelf het beste en daardoor zullen zij je hier meer over kunnen vertellen.
Reputatie 1
Ok, dank voor jullie reactie
Reputatie 8
Badge +10
Graag gedaan, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer