beantwoord

HTC Sebsation Android 4.0 roaming vraag

• 3 april 2012
  • 2 reacties
  • 2645 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb gisteren mijn fonkelnieuwe HTC Sensation uit de verpakkng gehaald. Die heeft momenteel dus nog Android 2.3.6. Ik merkte meteen dat ik zonder roaming kan internetten. Geweldig!! Tot zover alles in orde. Kan niet beter, zelfs.

Ik wil graag mijn toestel bijwerken naar Android 4.0, maar nu lees ik dat mensen met een Galaxy SII na de upgrade weer moeten gaan roamen om te kunnen internetten. Weet iemand of dit probleem inmiddels is opgelost? Of kan ik beter nog niet upgraden? Ik wil namelijk af van dat hele roaming gedoe, omdat ik het bijzonder storend vind. Als ik als na de Android 4.0 upgrade ook weer moet gaan roamen, denk ik dat ik Telfort zal verlaten. Dan maar een duurder abo elders.

Dus plz. Kan iemand mij vertellen wat de laatste stand van zaken is?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 april 2012, 12:36

[opgelost] Internet zónder roaming mogelijk HTC Sensation met Android 4.0

Ik heb nog wat rondgesnuffeld op internet en uiteindelijk besloten om toch de gok te wagen en mijn HTC Sensation bij te werken naar Android 4. Na de update kan ik gelukkig nog steeds - zonder roaming - gewoon internetten op het mobiele netwerk van Telfort.

Wellicht heeft het toch te maken met de sim kaart. Ik heb ergens gelezen dat er verschil zit tussen oudere en nieuwere sim kaarten. Ik ben al heel lang Telfort klant, maar heb eind december 2010 een nieuwe sim kaart gekregen bij de aanschaf van mijn vorige smart phone.
Bekijk reactie

2 reacties

[opgelost] Internet zónder roaming mogelijk HTC Sensation met Android 4.0

Ik heb nog wat rondgesnuffeld op internet en uiteindelijk besloten om toch de gok te wagen en mijn HTC Sensation bij te werken naar Android 4. Na de update kan ik gelukkig nog steeds - zonder roaming - gewoon internetten op het mobiele netwerk van Telfort.

Wellicht heeft het toch te maken met de sim kaart. Ik heb ergens gelezen dat er verschil zit tussen oudere en nieuwere sim kaarten. Ik ben al heel lang Telfort klant, maar heb eind december 2010 een nieuwe sim kaart gekregen bij de aanschaf van mijn vorige smart phone.
Badge
[opgelost] Internet zónder roaming mogelijk HTC Sensation met Android 4.0 Ik heb nog wat rondgesnuffeld op internet en uiteindelijk besloten om toch de gok te wagen en mijn HTC Sensation bij te werken naar Android 4. Na de update kan ik gelukkig nog steeds - zonder roaming - gewoon internetten op het mobiele netwerk van Telfort. Wellicht heeft het toch te maken met de sim kaart. Ik heb ergens gelezen dat er verschil zit tussen oudere en nieuwere sim kaarten. Ik ben al heel lang Telfort klant, maar heb eind december 2010 een nieuwe sim kaart gekregen bij de aanschaf van mijn vorige smart phone.

Hallo,

Zelf in bezit van een Telfort abonnement vanaf 02-06-2012 met de HTC One X.
En kan vanaf de 1e dag gewoon internetten zonder roaming aan te zetten.
En zoals bekend draait op de HTC One X ook standaard Android 4.0.3 ICS.
Waarschijnlijk in jou geval een gevalletje oude simkaart.

Mvg.

JuanCarlos1966

Reageer