beantwoord

HTC one X wordt behoorlijk warm en scherm geeft geen licht.

• 9 mei 2013
  • 5 reacties
  • 3513 keer bekeken

Beste,

Sinds vanochtend werkt het scherm van mijn telefoon niet meer.
Als ik de telefoon onder de lamp hou zie ik wel heel licht de tijd op het scherm maar de volledige backlicht werkt niet meer.

De verlichting onder de drie onderste knoppen (touch in het scherm) werkt nog wel.

Verder laad de telefoon vandaag met diverse opladers niet lekker op, het rode lampje brand niet altijd, en als deze eenmaal een paar uur heeft gebrand en ik wil hem opstarten begint deze rood, oranje, groen alles te gelijk heel snel te knipperen naar een paar minuten.

Verder wordt de telefoon behoorlijk warm.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, ik heb de telefoon pas een paar maanden.
icon

Beste antwoord door Denise 10 mei 2013, 10:18

Welkom op het forum pim derksen!

Erg vervelend dat je deze problemen ervaart. Toevallig heb ik zelf ook ooit een dergelijk probleem gehad, opsturen ter reparatie is inderdaad de enige optie. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice (0900-9596). Zij zorgen ervoor dat er een afspraak wordt ingepland met Smartcare om jouw toestel op te laten sturen voor reparatie.

Succes!

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +2
Dit klinkt als een serieus probleem met het toestel. Ik adviseer je sterk de telefoon niet meer te gebruiken en contact op te nemen met de klantenservice om je toestel op te laten halen ter reparatie. Succes!
Reputatie 8
Badge +15
Maak dan nog wel eerst een back-up als het mogelijk is.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum pim derksen!

Erg vervelend dat je deze problemen ervaart. Toevallig heb ik zelf ook ooit een dergelijk probleem gehad, opsturen ter reparatie is inderdaad de enige optie. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice (0900-9596). Zij zorgen ervoor dat er een afspraak wordt ingepland met Smartcare om jouw toestel op te laten sturen voor reparatie.

Succes!

Denise
hoi

ook ik heb dit probleem gehad , het was toen  na 2 dagen net voor ik er mee naar de winkel terug wou over.
maar nu zit ik sinds gister weer met dit probleem . weer geen licht van me scherm  en warm worden van de telefoon

ook ik ga hem maar naar htc brengen denk  .maar lijkt me toch wel iets wat vaker voorkomt dus

gr andre
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum dre202,

Balen dat het probleem weer is teruggekeerd. Heb je mijn eerder geplaatste post gelezen? Je kunt eventueel jouw toestel op laten sturen ter reparatie. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0900-9596).

Succes!

Denise

Reageer