Htc legend maakt geen verbinding met internet

• 28 maart 2012
  • 12 reacties
  • 4913 keer bekeken

Mijn htc legend wilt maar niet werken met het internet.
Ik heb al geprobeerd om hem handmatig in te stellen maar het werkt niet

12 reacties

Badge +7
Graag bekijk ik de netwerkinstellingen voor u. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer van Telfort aan ons kenbaar maken.

Laïla
Gebeld naar klantenservice waar ik 2x 10 minuten moest wachten en nu 15 euro over mijn abbonement heenzit, na het gesprek niks ben opgeschoten behalve dat ze me doorverwezen naar de telfort winkel, Ben ik daar geweest kunnen ze het daar ook niet oplossen
Badge
Dat is erg vervelend, mijn excuses voor het ongemak. Stuur uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 zodat ik u hierbij kan helpen.

Laïla
Is er al enig nieuws?
Badge
Mijn collega heeft u vrijdag geprobeerd te bellen, dat is niet gelukt. Volgens mijn gegevens heeft u inmiddels contact gehad en is uw klacht in behandeling bij onze technische dienst.

Laïla
Ik word vaak gebeld op tijdstippen waarop ik op school ben en daardoor mijn mobiel niet kan opnemen na 5 uur zou kunnen
Badge
U heeft vanochtend om 11:01 uur een sms gehad dat onze technische dienst bezig is met een technische analyse. Zodra er meer bekend is, wordt er opnieuw contact met u opgenomen.

Laïla
Nu doet mijn simkaart het niet meer en zit ik nog steeds 15 euro over mijn abbonement heen, Geweldig dit
Badge
Uw simkaart doet het niet meer? Dat is erg vreemd, ik zie dat uw telefoonnummer is aangemeld op het netwerk. Ik heb de betreffende afdeling gevraagd wat de status is van uw technische klacht. Ook wordt er gekeken naar een vergoeding voor de kosten die u heeft gemaakt.

Laïla
Ja, mijn simkaart doet het niet meer ik kan niet meer bellen wat ik eerst wel kon en er staat dat er geen simkaart is geplaatst
Badge +1
en als je je simkaart in een ander toestel doet? Doet ie het dan ook niet? Anders zou het wel eens aan je toestel kunnen liggen...
Badge +2
Of aan de simkaart, wellicht is die verouderd/beschadigd. Werkt de sim in een ander toestel dan ligt het aan jouw toestel, en vice versa. Indien geen van beiden, dan is het even afwachten wat de technische dienst er schijnbaar over kan vinden, maar in de tussentijd zou ik persoonlijk zeker kijken of het in een ander toestel wel werkt.

Had je overigens de instellingen voor internet ook nagekeken op www.telfort.nl/instellen ?

Reageer