beantwoord

Hoog mobiel dataverbruik

• 14 november 2018
  • 4 reacties
  • 188 keer bekeken

goede avond wou graag even weten hoe het kan dat ik ineens zoveel data kwijt bent ineens als ik mijn mobiel open doet en even naar het nieuws of email kijk daarvoor had ik het niet de wifi op mijn mobiel staat uit heel in het begin had ik hem aan staan toen was ik zo door mijn data heen toen ik van iemand hoorde dat je wifi uit moet zetten omdat je thuis gratis wifi heeft buiten de deur gebruik ik mijn mobiel haast nooit zit ook niet de hele dag erop kijk soms even op het nieuws of op faceboek en email en nu gebruikt die sinds een maand data dus begrijp niet hoe dat kan hoor het graag van u dank u
icon

Beste antwoord door jimny 14 november 2018, 23:14

Als je thuis bent en je hebt de Wifi van je thuisnetwerk op je toestel uitstaan dan gebruik je ongetwijfeld data om dat te voorkomen kun je beter de Wifi op je toestel aanzetten en 1 malig inloggen op je thuisnetwerk
Bekijk reactie

4 reacties

Hoi constance

Welk merk en type telefoon heb je?
Reputatie 8
Badge +17
Als je thuis bent en je hebt de Wifi van je thuisnetwerk op je toestel uitstaan dan gebruik je ongetwijfeld data om dat te voorkomen kun je beter de Wifi op je toestel aanzetten en 1 malig inloggen op je thuisnetwerk
Reputatie 8
Badge +11
Zoals Jimny al aangeeft: Wifi uit betekent dataverbruik. Zolang je met (thuis-)wifi bent verbonden gebruik je geen data. Wifi van je telefoon uitzetten wordt een enkele keer aangeraden om buitenshuis je accu te sparen, maar bij mij staat het gewoon altijd aan. Ook als ik de hele dag niet in de buurt van wifi ben.
Reputatie 5
Badge +8
Hi constance, welkom op het forum. Wat de heren hierboven aangeven klopt helemaal. Als je WiFi uit hebt staan gaat dit ten koste van je eigen databundel. Gewoon de WiFi aanhouden thuis. 🙂

Reageer