beantwoord

Heraansluiting mobiele nummer na betaling

• 30 juli 2019
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Goedemiddag,
vorige week heb ik, naar mijn weten, de openstaande factuur voldaan, echter heb ik tot op heden geen mogelijkheid om gebruik te maken van mijn telefoon. Zou u mij kunnen vertellen wanneer ik weer gebruik kan maken van mijn diensten.

Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite

mvg
Ellen

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 juli 2019, 21:01

Hoi @Ellen76, lastig dat je bent afgesloten, ik snap dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Ik kijk graag de betaling voor je na en hoe het zit met eventuele openstaande facturen.

Ik heb meteen je gegevens opgezocht. Ik zie een betaling die gedaan is op 22 juli en een automatische incasso die gedaan is op 26 juli. Hierdoor staat er nog één factuur open op dit moment, dat is de factuur van juni. Ik heb voor de zekerheid een iDeal betaallink voor je aangevraagd. Ik verwacht dat je deze binnen een paar uur hebt, uiterlijk morgenvroeg. Als je daar het resterende bedrag mee betaalt, ben je meestal binnen 4 uur weer aangesloten 🙂 Uiterlijk binnen 24 uur, dat is de snelste manier om te betalen en te worden aangesloten.

Ik hoor het graag als je vragen hebt of als ik iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @Ellen76 , als je via een 'normale overboeking' hebt betaald kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.
Heb je via de Ideal-link betaald die je per e-mail van Telfort zou kunnen hebben gekregen, dan ben je binnen enkele uren weer aangesloten.
dat is mij reeds duidelijk geworden op de website. Echter kan ik op de site of kn de app niet zien of er nog een factuur open staat. Wanneer ik klik op alle facturen wordt er niets geladen en blijft het scherm blanco. Bellen naar de helpdesk wordt lastig met een telefoon zonder aansluiting. Ook kan ik niet zien in de app of online of alles nu voldaan is of wanneer de aansluiting weer zal werken. Is het mogelijk om hier helderheid over te geven?
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Ellen76, lastig dat je bent afgesloten, ik snap dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Ik kijk graag de betaling voor je na en hoe het zit met eventuele openstaande facturen.

Ik heb meteen je gegevens opgezocht. Ik zie een betaling die gedaan is op 22 juli en een automatische incasso die gedaan is op 26 juli. Hierdoor staat er nog één factuur open op dit moment, dat is de factuur van juni. Ik heb voor de zekerheid een iDeal betaallink voor je aangevraagd. Ik verwacht dat je deze binnen een paar uur hebt, uiterlijk morgenvroeg. Als je daar het resterende bedrag mee betaalt, ben je meestal binnen 4 uur weer aangesloten 🙂 Uiterlijk binnen 24 uur, dat is de snelste manier om te betalen en te worden aangesloten.

Ik hoor het graag als je vragen hebt of als ik iets voor je kan doen.

Reageer