beantwoord

had een extra sim kaart ontvangen

• 8 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 168 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
ik had een tijdtje geleden een extra sim kaart ontvangen, toen der tijd dacht ik er niet veel over omdat ik een nieuwe phone ging kopen maar nu ik die heb denk ik dat die niet voor mij mischien was omdat die niet geactiveerd kon worden ofzo... ik vraag me eigelijk af of ik wel een andere sim kaart kan gebruiken?

Hey bedankt als juli het me laten weten.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 8 oktober 2017, 08:16

@Lev Je kan de andere simkaart gebruiken als je dat wil. De simkaart moet je nog wel eerst activeren via Mijn Telfort > Instellingen > Simkaart. Na activeren je toestel met de nieuwe sim voor half uurtje uitzetten daarna weer opstarten en als je geen netwerk hebt dan handmatig instellen.
Je huidige simkaart komt wel te vervallen. Controleer dus eerst wel of je contacten op sim of toestel staan.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Lev Je kan de andere simkaart gebruiken als je dat wil. De simkaart moet je nog wel eerst activeren via Mijn Telfort > Instellingen > Simkaart. Na activeren je toestel met de nieuwe sim voor half uurtje uitzetten daarna weer opstarten en als je geen netwerk hebt dan handmatig instellen.
Je huidige simkaart komt wel te vervallen. Controleer dus eerst wel of je contacten op sim of toestel staan.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Lev, welkom op het forum. Fijn dat koffiemok al duidelijkheid heeft gegeven in zijn bericht. Als er verder nog iets is, laat het vooral weten en dan helpen we je daarbij.

Reageer