beantwoord

GT Watch + oplader bij pre-orde Huawei Mate 20 Pro aanvragen lukt niet

Toon het eerste bericht

35 reacties

Reputatie 6
Badge +9
@Lucystoner @VincentBP Ik heb navraag gedaan intern. Wij gaan ons uiterste best doen om alsnog de actie voor jullie te regelen. Ik zal jullie een privébericht sturen met welke gegevens ik nodig heb. Dit geldt ook voor jou @Michal. Hopelijk lukt het snel. 🙂
@Bart - Telfort bij mij lukt het ook niet. Slecht dit. Huawei al 3 keer gebeld en krijg telkens hetzelfde antwoord. Telfort staat niet bij de actievoorwaarden. Als je kijkt naar meest gestelde vragen staat telfort er wel bij maar daar luistere ze niet naar. Nu moet telfort in actie komen.

Reputatie 8
Bart - Telfort schreef:

Meen je. Heel apart, want het staat wel in de bevestiging. Nu zie ik inderdaad dat mijn collega zei dat het uitgezocht gaat worden. Ik ga het ook even verder uitzoeken. Ik ben nu ook wel heel benieuwd.

@Bart - Telfort
De actie is al 30 dagen afgelopen (tot 1-11).
Er is onderhand vast al bekend hoe Telfort dit gaat afhandelen.
@nelly jacoba . Deelname A. De Actie loopt van 16 oktober tot en met 1 november 2018 en is uitsluitend van toepassing op de Huawei Mate 20 Pro toestellen die in deze periode zijn besteld (pre-order periode). Mocht het toestel voor het einde van de preorder periode, dus eerder dan 1 november al beschikbaar zijn, dan komt de consument ook in aanmerking voor de Huawei Watch GT en Wireless Charger (indien voldaan wordt aan alle overige actievoorwaarden). B. Registratie voor deelname is mogelijk t/m 15 december 2018 (en vanaf het moment dat de consument het toestel in bezit heeft). Registraties die na 15 december 2018 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Hetzelfde geldt voor registraties die na 31 december 2018 nog niet compleet zijn. Na 31 december 2018 wordt de actie afgesloten.
Reputatie 6
Badge +9
Hoi Frank Post, ook voor jou wil ik graag mijn best doen. Bedankt voor je bericht. Ik heb je zojuist een privébericht bericht gestuurd met de vraag om informatie. Zou je daar op willen reageren?
Reputatie 8
@Lucystoner @VincentBP @Michal @Frank Post
Is toch nog goed gekomen?
Reputatie 1
@nelly jacoba Uiteindelijk wel ja, Telfort en Huawei hebben het intern opgelost en mijn Watch is onderweg. Jammer dat er zoveel inspanning voor nodig was om het op de juiste plek, bij de juiste persoon bij Telfort te krijgen. Vanaf daar ging het prima, werd ik netjes op de hoogte gehouden.

Telefonisch contact--> leverde alleen frustraties op. Chat ging beter, nadat je verschillende keren opnieuw hebt uitgelegd hoe het in elkaar steekt. Het voordeel van Chat is dat je hierbij een afschrift krijgt van hetgeen je besproken hebt. Voordeel van het forum is dat zichtbaar wordt dat er anderen zijn met hetzelfde probleem en dat dit niet meer ontkent kan worden.

Nu vol spanning in afwachting van de Watch GT 😊
Reputatie 6
Badge +9
Het heeft inderdaad moeite gekost. Ik ben toch blij om te lezen dat de inspanning zijn vruchten heeft afgeworpen en dat de watch onderweg is. 🙂 Alvast heel veel plezier ervan en mocht je zo nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Reputatie 1
Sorry voor de latte reactie. Mijn vader is onlangs overleden, moest veel regelen, dus even niet hier mee bezig. Bij mij is het ook goed gekomen.

Registratienummer: 801519
Beste heer, mevrouw den Held,
Hierbij bevestigen wij dat je deelname aan de Huawei Laya pre-order promotie is verwerkt.
De Huawei Watch GT en Wireless Charger zijn per post onderweg naar het door jou opgegeven adres.

Iedereen bedankt voor alle moeite!
Reputatie 6
Badge +9
Dat geeft helemaal niks. Wat een vervelende situatie zeg. Ik begrijp wel dat je met je hoofd ergens anders zit, dit is dan absoluut niet belangrijk. Bedankt voor de terugkoppeling. Heel veel stekte gewenst in deze moeilijke tijd.

Reageer