beantwoord

GT Watch + oplader bij pre-orde Huawei Mate 20 Pro aanvragen lukt niet

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb gisteren mijn nieuwe Huawei Mate 20 Pro ontvangen. Omdat dit een pre-order betrof zou ik recht hebben op een gratis GT-Watch + draadloos oplader. Echter bij het invullen van het aanvraag formulier wordt aangegeven dat Telfort niet tot de deelnemende winkels behoord. Zie bijlage. Wat nu?

Met vriendelijke groet,
A.B. den Held

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 november 2018, 09:39

@Lucystoner @VincentBP Ik heb navraag gedaan intern. Wij gaan ons uiterste best doen om alsnog de actie voor jullie te regelen. Ik zal jullie een privébericht sturen met welke gegevens ik nodig heb. Dit geldt ook voor jou @Michal. Hopelijk lukt het snel. 🙂

Bekijk reactie

35 reacties

Reputatie 8
Geen watch en lader vrees ik.
Adverteerde Telfort met de gratis kadootje?
Reputatie 1
Jazeker. In de bevestigingsmail staat het ook nog eens vermeld.

Beste mevrouw den Held,

Bedankt voor het reserveren van de Huawei Mate 20 Pro Dual Sim Zwart met bestelnummer 1....... Wij zijn blij dat u voor Telfort heeft gekozen. Zodra de Huawei Mate 20 Pro Dual Sim Zwart op voorraad is, ontvangt u gelijk een bericht van ons.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Telfort

[h4]Overzicht van uw bestelling[/h4]

Looptijd abonnement: 24 maanden

Gekozen CombiVoordeel: 5,- korting per maand op Telfort Thuis + 2x zoveel data
Uw nieuwe abonnement gaat in op: 23-10-2018

Met deze bestelling krijgt u de Huawei GT Watch én een draadloze oplader cadeau. Meld u direct na ontvangst van het toestel aan op de website van Huawei. Na registratie ontvangt u GT Watch en draadloze oplader binnen 6 weken thuisgestuurd door Huawei.
De eenmalige kosten van 144,- heeft u al online betaald.
Download hier de algemene voorwaarden, aanvullende voorwaarden, tarieven en het Europees Standaard Formulier die op uw bestelling van toepassing zijn.

[h4]Aflevering van uw bestelling[/h4]
Zodra wij uw telefoon kunnen leveren, bellen wij u voor het maken van een bezorgafspraak. U kunt ook zelf een bezorgmoment inplannen. Wij geven per e-mail en sms aan wanneer dit mogelijk is.

[h4]Nummerbehoud bij abonnement[/h4]
U heeft aangegeven uw huidige telefoonnummer 06...... te willen behouden. Uw verzoek zullen wij zo snel mogelijk verwerken.
Als u de gegevens voor uw nummerbehoud niet direct bij uw bestelling heeft ingevuld, dan bellen wij u terug om samen nummerbehoud te regelen. Wilt u meer weten? Ga dan naar telfort.nl/nummerbehoud.

[h4]Uw CombiVoordeel[/h4]
Tijdens uw bestelling heeft u aangegeven dat u gebruik wilt maken van CombiVoordeel. Het voordeel dat u heeft gekozen is: 5,- korting per maand op Telfort Thuis. Hierbij ontvangt u iedere maand €5,- korting op uw Thuis factuur. Dit voordeel wordt verwerkt op uw eerste factuur.
Daarnaast krijgt u 2x zoveel data voor alle Telfort Mobiel abonnementen. Dit voordeel gaat in zodra uw aanvraag is verwerkt. U ontvangt hierover een sms.

[h4]Zelf online uw bestelling volgen[/h4]
Bent u benieuwd naar de status van uw bestelling? Deze kunt u online bekijken via Mijn Bestelling.

[h4]Heeft u nog vragen?[/h4]
Op het Telfort Forum hebben wij een selectie voor u gemaakt met de meest gestelde vragen. Via dit forum kunt u snel en gemakkelijk antwoorden vinden op vragen over uw mobiele abonnement. Staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u terecht bij onze online Klantenservice.
Geeft deze e-mail u voldoende informatie?

[img]https://www.telfort.nl/mobiel.layout.live.resp/images/thumb-up.jpg[/img][img]https://www.telfort.nl/mobiel.layout.live.resp/images/thumb-down.jpg[/img]
NB. Dit is een automatisch verstuurd bericht. Dat betekent dat wij een antwoord op deze e-mail niet lezen.
Reputatie 8
Dan zal Telfort voor je aan de slag moeten.
Staat je 06 nummer al in je forumprofiel?
Reputatie 1
Zojuist er in gezet.
A. De Actie loopt van 16 oktober tot en met 1 november 2018

Heb je dit toestel na 16 oktober besteld? Wel vreemd dat Telfort niet op die site staat verder weinig twijfel mogelijk zo te lezen.
https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/mkt/promotions/actievoorwaarden-pre-order-mate-20pro-free-watch-charger.pdf
Reputatie 1
Ja op 23 oktober. Vind het ook vreemd.
Reputatie 8
Badge +17
Of het is een ongecontroleerde kopieeractie van Telfort, misschien van de actie pagina van Huawei zonder dat Telfort besefte dat dit aan bepaalde winkels gebonden was...

Het zou dan netjes zijn als Telfort alsnog de betreffende klanten zou voorzien van het beloofde kado!

De tekst van Telfort in de bestelling is duidelijk en zonder voorbehoud.
Reputatie 8
Kees-Jan schreef:

Of het is een ongecontroleerde kopieeractie van Telfort, misschien van de actie pagina van Huawei zonder dat Telfort besefte dat dit aan bepaalde winkels gebonden was...

Het zou dan netjes zijn als Telfort alsnog de betreffende klanten zou voorzien van het beloofde kado!

De tekst van Telfort in de bestelling is duidelijk en zonder voorbehoud.

KPN doet wel mee... Wellicht kopie van KPN pagina?
https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/free-watch-gt-wireless-charger-with-mate20-pro/#form-anchor
Reputatie 8
Badge +17
Gewoon KPN invullen dan maar?! 😎😋
Reputatie 8
Kees-Jan schreef:

Gewoon KPN invullen dan maar?! 😎😋

@Lucystoner
Proberen?
Reputatie 1
Ik ga het proberen.
Reputatie 8
Lucystoner schreef:

Ik ga het proberen.

Laat je even weten of dat lukt?
Succes!
Reputatie 1
Ja, gelukt. Op het contract dat bij de telefoon zat staat ook KPN B.V. en daarna Telfort. Toch raar dat nergens vermeld wordt hoe je het in moet vullen. Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk geleverd wordt, maar de aanvraag is gelukt. Bedankt allemaal!

Reputatie 8
Stap voor stap.
Deze is in ieder geval gelukt.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Lucystoner, welkom op het Forum. Een leuke telefoon met een leuke actie alleen dit ging niet in 1 keer goed. Dit omdat Telfort er niet tussen stond, maar KPN wel. Dat is inderdaad wel apart. Excuses dat dat niet duidelijk was. Ik ben blij om te lezen dat het toch gelukt is. Nog wel even geduld zie ik, want ik lees dat het tot 4 weken kan duren voordat je de oplater en watch kan ontvangen.
Hoi Lucystoner,

Ik had hetzelfde probleem en heb na een paar dagen wachten van Huawei de melding gekregen dat telfort geen deelnemende winkel is en dat ik daarom niks krijg. De klantenservice van telfort zegt dat ze het doorzetten naar het hoofdkantoor en Huawei zelf zegt dat ze niks kunnen doen. Wellicht heb jij meer geluk.
Reputatie 7
Badge +9
Meen je. Heel apart, want het staat wel in de bevestiging. Nu zie ik inderdaad dat mijn collega zei dat het uitgezocht gaat worden. Ik ga het ook even verder uitzoeken. Ik ben nu ook wel heel benieuwd.
Hoi Bart,

Ik hoop dat jij vanuit intern meer informatie kan verschaffen. Ik kreeg geen referentienummer mee omdat het een bulkmelding is en ze weten ook geen sluitingstijd van de melding. Ik hoop dat er iets positiefs uitkomt.
Reputatie 8
@VincentBP

Heb je ook KPN als winkel geprobeerd?
Als de actie is afgelopen voor je een reactie van Telfort hebt moet je maar afwachten hoe het verder loopt.
Telfort moet dan natuurlijk zorgen dat je je kado als nog krijgt, maar dat zal wel een heel getouwtrek worden.
Reputatie 8
@Bart - Telfort @Lucystoner @VincentBP

Hoe is afgelopen? Kadootjes toch ontvangen via Telfort?
Reputatie 1
Nee, niet gelukt. kreeg de onderstaande mail van Huawei. dit terwijl het actieproduct dus wel aangekocht via de actieperiode. Moet er dus weer achteraan. Pff

Registratienummer: 801519
Beste heer, mevrouw den Held,
Hierbij stellen wij je op de hoogte van de voortgang van je deelname aan de Huawei Laya pre-order promotie. Wij hebben je deelname verwerkt en kunnen deze helaas niet honoreren omdat je niet voldoet aan de actievoorwaarden. De reden hiervoor is:
  • Het actieproduct is niet aangekocht binnen de actieperiode.
Voor de actievoorwaarden verwijzen we je graag naar de actiesite: actievoorwaarden
Voor vragen/opmerkingen kun je t/m 15 december 2018 telefonisch contact opnemen via 085 400 0173 of per e-mail via huawei@consumercare.info. Daarna wordt de actie afgesloten en is het niet meer mogelijk om te reageren.
Met vriendelijke groet,

Huawei

------
Reputatie 7
Badge +9
Dat meen je niet. Dat is wel weer een domper. Dat begrijp ik goed. Ik heb in ieder geval nog niet helemaal de duidelijkheid over hoe het precies zit. Ik ben dit nog verder aan het uitzoeken. Want net als jullie wil ik graag weten waar het mis gaat. Het is overigens geen actie van Telfort, maar van Huawei zelf, maar wij zetten het wel in de bevestiging. Als ik dan weer naar de voorwaarden kijk, dan is Telfort geen deelnemende. Ik hoop snel duidelijkheid te krijgen over deze actie. Ik laat het jullie weten.
Reputatie 1
Ook ik heb hier mee te maken. Al op verschillende manieren geprobeerd. Huawei geeft heel duidelijk aan dat Telfort geen deelnemend bedrijf is. Telfort kan zich echt niet verschuilen achter het feit dat dit een actie van Huawei is, aangezien Telfort hier wel mee adverteert en het inderdaad ook in de bevestigende mail zet. Telfort geeft aan er mee bezig te zijn, maar hoelang gaat dat duren?
Reputatie 8
Michal schreef:

Ook ik heb hier mee te maken. Al op verschillende manieren geprobeerd. Huawei geeft heel duidelijk aan dat Telfort geen deelnemend bedrijf is. Telfort kan zich echt niet verschuilen achter het feit dat dit een actie van Huawei is, aangezien Telfort hier wel mee adverteert en het inderdaad ook in de bevestigende mail zet. Telfort geeft aan er mee bezig te zijn, maar hoelang gaat dat duren?

@Bart - Telfort
Deze Actie geldt alleen indien het Huawei Mate 20 Pro toestel (in Nederland)
is aangekocht bij een van de volgende deelnemende (online)
winkels: KPN,T-Mobile,Vodafone,Tele 2, Media Markt, Belsimpel, Mobiel.nl,
GSM wijzer, Coolblue, Bol.com., Wehkamp, BCC, Telecombinatie, Welcom,
Phone House en GSMweb.

Even het volledige deelnemers lijstje geplakt het probleem lijkt mij duidelijk lift Telfort mee als KPN 'merk' of had Telfort zich als zelfstandige deelnemer moeten aanmelden.

Door de overduidelijke bevestiging zal Telfort toch zelf de kosten voor de aanbieding op zich moeten nemen of het nu wel of geen Huawei actie is dit lijkt mij anders toch onder misleiding te vallen.

Reageer