beantwoord

Graag iDeal link ontvangen voor Telfort mobiel

  • 19 september 2019
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 4 reacties
Goedenavond!

kunt u mij alstublieft een iDeal betaallink toesturen zodat ik mijn telfort mobiel zsm kan betalen? Ik zou u erg dankbaar zijn!!! Een collega van u van de klantenservice heeft me meteen gezegd dat ik dit zelf kon vinden in mijn telfort maar dat blijkt gewoon niet wat te zijn voor telfort mobiel. Daar baal ik van ik ben inmiddels 3 uur verder met zoeken.

ik hoop echt heel erg dat hier snel op gereageerd wordt!! Ik kan niet bellen omdat de uitgaande diensten zijn geblokkeerd. Maar kan dus daardoor oo geen enkele andere manier contact opnemen.

ik hoop echt straks een iDeal link te mogen ontvangen! Alvast hartelijk dank.

mvg Femke van Dorssen
icon

Beste antwoord door Fem 19 september 2019, 21:08

Maar heb de link inmiddels ontvangen via messenger! Dank
Bekijk reactie

5 reacties

Als je je forumprofiel kunt voorzien van het 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie") heeft webcare de gegevens die ze nodig hebben.
Reputatie 8
Badge +11
@Fem wat rot dat je afgesloten bent, en dat het niet lukte om te betalen via Mijn Telfort. We helpen je hier graag verder.

Ik heb je gegevens erbij gepakt. Gewoonlijk is het geen probleem om een iDeal link voor je aan te vragen. Echter, de status van je abonnement staat nu op overdracht naar incassobureau, dat maakt de situatie iets anders. Aangezien je afgesloten bent snap ik dat 't lastig is, maar ik raad je toch aan om even te bellen met de klantenservice. Eventueel met een telefoon van een familielid, vriend of een van de buren bijvoorbeeld. Mijn collega van de klantenservice zal je dan doorverbinden naar de factuurspecialisten. Zij hebben alle mogelijkheden die er zijn en zullen je hiermee helpen, zij kunnen je ook vertellen wat de opties nu zijn.

Laat je weten hoe het afgelopen is?
Reputatie 1
Beste Alexandra,

ik heb het over telfort mobiel! Niet over telfort thuis! Dit is nogal een belangrijk verschil! Mobiel staat nu een blokkade op voor uitgaande diensten. Hier ben ik zeer zeker niet voor afgesloten en ik zou echt heel graag de iDeal link nu willen ontvangen?

Telfort thuis is helaas gestopt en ja daar staat nog een bedrag open, omdat mijn internet en tv (modem) steeds kapot was. Daarom heb ik geen internet en tv meer van telfort.

maar het gaat dus om telfort MOBIEL! Kan ik daar de iDeal link voor ontvangen ajb? Alvast hartelijk dank!

mvg Femke van Dorssen
Reputatie 1
Maar heb de link inmiddels ontvangen via messenger! Dank
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Fem, Alexandra is vrij dus ik reageer even voor haar. Goed om te lezen dat je de link hebt ontvangen, is de betaling daarmee nu ook gelukt en werkt het weer?

Reageer