beantwoord

Gevonden telefoon

• 5 november 2019
  • 5 reacties
  • 155 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb een telefoon gevonden samsung s7 het kan aan en alles maar er zit helaas een simlock op waardoor diegene mij njet kan bellen wat nu? Simkaart is van telfort.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 november 2019, 17:52

Hoi @Louay, wat goed dat je de telefoon wil teruggeven. Dat zal zeker gewaardeerd worden. JanD zit op het goede spoor. Als je het simkaartnummer of mobiele nummer kan achterhalen, dan kan ik de klant een mailtje sturen dat jij zijn toestel hebt gevonden. Is dat een idee? 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo@Louay , ik zou je vondst in ieder geval melden bij een lokaal politiebureau of online.

Is het mogelijk bij de simkaart te komen, als je dan het simkaartnummer hier plaatst kan Telfort aan de hand van dat nummer de eigenaar achterhalen en inlichten.

Het is wel goed dat de telefoon van een beveiliging is voorzien, zodat derden er niet bij kunnen komen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Louay, wat goed dat je de telefoon wil teruggeven. Dat zal zeker gewaardeerd worden. JanD zit op het goede spoor. Als je het simkaartnummer of mobiele nummer kan achterhalen, dan kan ik de klant een mailtje sturen dat jij zijn toestel hebt gevonden. Is dat een idee? 

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Bart - Telfort , ik vind hel wel vreemd dat @Louay een vraag stelt en nu het opgelost kan worden niet meer reageert, of het moet inmiddels als opgelost zijn, dat had het forum dat ook graag geweten.

Reputatie 1

Hallo@Bart - Telfort , ik vind hel wel vreemd dat@Louay een vraag stelt en nu het opgelost kan worden niet meer reageert, of het moet inmiddels als opgelost zijn, dat had het forum dat ook graag geweten.

Oei, sorry.

Ik heb al gebeld 3 dagen geleden en ze hadden de eigenaar een mail gestuurd. Helaas heeft die nog niet reageert.

Reputatie 8
Badge +11

Geeft niks @Louay, jij hebt je best gedaan. Wie weet reageert de klant als nog. Bedankt voor het delen. 

Reageer