Gesprek mislukt (alle!)

• 15 september 2016
  • 11 reacties
  • 915 keer bekeken

Ik kan sinds deze namiddag niet meer bellen. Contact met telfort blijkt via twitter en dit forum tot nu toe onmogelijk. Hoe wordt dit opgelost? Ik heb maar 1 telefoon en die werkt niet! Graag contact via twitter of evt bellen via whatsapp of messenger!

11 reacties

Ik heb trouwens gewoon normaal bereik. Daar ligt het niet aan.
Na het kiezen van een contactpersoon blijft die heel lang hangen op 'bellen…' maar overgaan is er er niet bij. dan plots springt die op: 'gesprek mislukt'.
zelfs diverse contactpersonen geprobeerd, voicemail, 112, niks werkt.

Gezien ik van dit ene toestel afhankelijk ben zou ik het erg waarderen dat er snel iets aan gedaan wordt!
Reputatie 8
Badge +16
Welk merk toestel heb je? Heb je al eens gekeken of je toestel op slaapstand (niet storen) staat?
allemaal niet aan de hand. Net even op 'mijn telfort' ingelogd. Daar was ineens een nieuw menu zichtbaar: blokkeringen!
Alles stond op geblokkeerd, van sms tot internet.
Gezien ik daar al weet ik hoe lang niet actief ben geweest, niet mijn werk.
Tot vanmiddag was ik normaal bereikbaar. Iemand heeft dus daarin van alles zitten bouwen op de site en met het uploaden mooi met de verkeerde basisinstellingen weg gezet!

Inmiddels gewijzigd. Helaas is de wijziging nog niet merkbaar op mijn toestel.

Ik kreeg ook de melding dat de wijziging niet mogelijk was omdat er nog iets in verwerking was.

Kortom, ik denk dat ze zitten te sleutelen aan de beveiligde omgeving en dat het nogal ten koste gaat van in dit geval mijn bereikbaarheid.

Hopelijk zijn ze morgen vroeg klaar met prutsen op de site en komen de online instellingen ook door tot aan de simkaart. (wat nu dus nog niet het geval is!)
Reputatie 8
Badge +16
Zet je mobiel even voor 15 minuten uit en probeer het dan opnieuw. Mogelijk dat door de wijzigingen in je "Mijn Telfort" je problemen zijn opgelost
helaas…. geen resultaat. Ik kon 1x voicemail bellen. al leverde dat storingen op. daarna weer 'gesprek mislukt'
Vanmiddag telefoondienst (0900) bij de lymevereniging. We hebben dus samen tot 14.00 uur om het probleem op te lossen! daarna start er toch wel een serieus probleem!
Op twitter schiet het ook niet op. alle mogelijk tips werken niet. Soms kan ik 1x een gesprek voeren, maar na een paar seconden stopt dat en krijg ik weer de melding: gesprek mislukt
Op mijn eigen iphone 5c heb ik normaal bereik en mislukt alles.
nu ik de simkaart in mijn oude 3 heb gedaangeeft die aan dat telfort niet beschikbaar is en NL KPN ook niet langer beschikbaar is. 'geen service'

twee telefoons twee verschillende problemen.

Gezien ik soms een paar seconden wel internet of bellen heb, lijkt het 'niet beschikbare netwerk' mij het meest logische probleem
Na het 'herplaatsen' van de simkaart lijkt het probleem opgelost Heel overtuigd ben ik nog niet, want ik heb inmiddels eerder gehad dat enkele contact momenten mogelijk waren (na het terugzetten naar fabrieksinstellingen, opnieuw terugzetten van netwerkinstellingen enz.). Ik houd dus nog even een slag om de arm.
wahaa, bericht nog niet klaar of…..'gesprek mislukt'
mmm ik wordt hier verder geholpen, ik zie het :?
Badge +2
Hi Anno83, excuses voor de late reactie. Is het probleem inmiddels opgelost?

Reageer