beantwoord

Gegevens Samsung Galaxy Note 4 terughalen

• 24 januari 2019
  • 2 reacties
  • 178 keer bekeken

Dag allemaal,

Ik zit met het probleem dat mijn samsung galaxy note 4 na een update van Messenger niet meer opstart.
Ik heb alles al geprobeerd van aan verschillende laders te hangen, batterij er uit en terug in, een harde reset maar alles te vergeef.

Ik wou eens horen of er een app voor op de computer bestaat waar ik nog aan mijn gsm gegevens kan komen?
en eventueel de app van Messenger er af kan gooien?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Alvast bedankt.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 26 januari 2019, 16:55

Dag @Corn. Van harte welkom hier op het Forum. Wat lastig dat je Samsung Galaxy Note 4 niet meer wil opstarten. Ik begrijp dat je het toestel al een harde reset hebt gegeven? Heb je wel een back-up gemaakt van je gegevens volgens deze instructies? Anders vrees ik dat die gegevens niet meer terug te halen zijn, omdat je je toestel een harde reset hebt gegeven. ☹
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Dag @Corn. Van harte welkom hier op het Forum. Wat lastig dat je Samsung Galaxy Note 4 niet meer wil opstarten. Ik begrijp dat je het toestel al een harde reset hebt gegeven? Heb je wel een back-up gemaakt van je gegevens volgens deze instructies? Anders vrees ik dat die gegevens niet meer terug te halen zijn, omdat je je toestel een harde reset hebt gegeven. ☹
Reputatie 6
Badge +8
Hallo @Corn. Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord. Als ik toch nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.

Reageer