Geen wifi meer op LG G3

• 21 december 2016
  • 4 reacties
  • 2134 keer bekeken

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, maar heb nog geen bericht over mijn probleem gevonden, dus daarom hierbij mijn vraag.
Gisteren kreeg ik een sms van Telfort met de mededeling, dat ik 4G kon gaan gebruiken. Toen ik dat had ingeschakeld deed mijn WIFI het niet meer op mijn LG G3. Op al mijn andere toestellen is de WIFI geen probleem, maar mijn G3 blijft zoeken naar WIFI maar vind niks, de batterij slurp daardoor leeg.
Heeft iemand hiervoor een oplossing?
Ik was al naar de Telfort winkel, maar die wist het niet, gaf aan een back-up te maken en terug naar fabrieksinstellingen. Dit vind ik nogal wat.
Vreemd vond ik ook, dat ik mijn factuur van aankoop mee moest nemen als mijn toestel moest worden opgestuurd naar de reparateur, terwijl alles in het systeem stond toen hij mijn telefoonnummer intoetste.....

Alvast bedankt.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Doorloop onderstaande link eens

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-instellen-android-telefoon-.htm

Lukt het dan nog niet geef dan je modem een harde reset d.m.v. indrukken resetgaatje voor zyxel 25 sec. en de experiamodems 10 sec.
DAnk je Jimny, maar dat is dus niet het probleem, de telefoon herkent helemaal geen wifi netwerken meer na het op 4G zetten.
Blijft zoeken, komt niks in beeld.
Had modem thuis al gereset, maar nu op kantoor doet ie ook niks, hier hebben we diverse wifi netwerken, maar hij ziet er geen 1.........
Reputatie 8
Badge +18
Dan lijkt het erop dat je toestel defect is misschien kun je 4g uitzetten op je toestel als dat je probleem verhelpt
Reputatie 8
Badge +2
Hi Stefan,

Vervelend dat WiFi nergens werkt op jouw G3. Ook ik denk dat het toestel wat te wensen over laat wat WiFi betreft. Het advies van de medewerker om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen klinkt zo gek nog niet. Ik wil je vragen om dit te proberen. Een alternatief heb ik niet echt. Hoewel je het toestel natuurlijk altijd kunt laten repareren.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Reageer