beantwoord

Geen service met toestel

• 6 december 2018
  • 2 reacties
  • 215 keer bekeken

Na verblijf in Rwanda (sim kaart MTN) http://www.mtn.co.rw

Weer terug in Ned.. De originele Telfort sim weer terug geplaatst
Iphone 6 werkte prima gedurende twee dagen.
Plots niet meer. Steeds weer “geen service”
Internet werkte prima en ook Wifi.
Naar de shop en andere sim gekregen.
He, plots weer alles normaal, maar na drie uurtjes weer “geen service
Vele male harde reset, soms met resultaat, maar na enige tijd ëlke keer weer “geen service” “
Ten einde raad maar “herstel alle instellingen”toegepast.
Plots geen Telfort maar KPN als provider, dat veranderde na enige tijd weer in Telfort en nog wat later weer in “geen service”
Sim kaart controle door de Telfort-sim in oude Iphone5 te plaatsen; alles werkt correct..
Is er iets aan de hand met mijn Telfort-account door de sim in Rwanda.
Of toch Toestel gebrek!!
Please your comment and solution

*Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 7 december 2018, 11:32

Dag @marinus1947. Welkom hier op het Forum. Ik hoop dat je een bijzondere tijd hebt gehad in Rwanda. Lastig dat je sinds terugkomst slecht tot niet bereikbaar bent en de melding 'Geen service' maar terug blijft komen. Ik begrijp dat je al een nieuwe simkaart hebt ontvangen, maar je ook hiermee tegen dezelfde problemen aan loopt. Je hebt vervolgens je simkaart in een ander toestel, de iPhone 5, geplaatst. Toen werkte alles naar behoren. Daarmee kunnen we uitsluiten dat het aan je simkaart ligt. Het probleem ligt dan bij je toestel. Heb je de instellingen al gecontroleerd met behulp van onze Toestelhulp? Een goede optie is om langs een Telfort winkel te gaan met je toestel, zodat de collega's in de winkel je toestel ter plekke na kunnen lopen en kunnen beoordelen of dit moet worden aangeboden ter reparatie.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Dag @marinus1947. Welkom hier op het Forum. Ik hoop dat je een bijzondere tijd hebt gehad in Rwanda. Lastig dat je sinds terugkomst slecht tot niet bereikbaar bent en de melding 'Geen service' maar terug blijft komen. Ik begrijp dat je al een nieuwe simkaart hebt ontvangen, maar je ook hiermee tegen dezelfde problemen aan loopt. Je hebt vervolgens je simkaart in een ander toestel, de iPhone 5, geplaatst. Toen werkte alles naar behoren. Daarmee kunnen we uitsluiten dat het aan je simkaart ligt. Het probleem ligt dan bij je toestel. Heb je de instellingen al gecontroleerd met behulp van onze Toestelhulp? Een goede optie is om langs een Telfort winkel te gaan met je toestel, zodat de collega's in de winkel je toestel ter plekke na kunnen lopen en kunnen beoordelen of dit moet worden aangeboden ter reparatie.
Reputatie 6
Badge +8
Dag Marinus. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Heb je al de mogelijkheid gehad om langs een Telfort winkel te gaan? Ik ben benieuwd of je inmiddels weer goed bereik hebt.

Reageer