beantwoord

Geen service - kan niet bellen of gebeld worden

• 4 juli 2019
  • 3 reacties
  • 222 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn telefoon doet niks meer, dwz ik heb steeds 'zoeken' en 'geen service' in beeld.
Wifi werkt wel normaal.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
Stukje fietsen voor andere zendmast
Toestel aan/uit
Simkaart eruit, schoon blazen en er weer in
Netwerkinstellingen ge-reset

Wat mij opvalt is dat ik in mijn 'mobiel netwerk' menu geen provider zie of kan selecteren. Op vakantie heb ik wel eens handmatig gezocht naar een provider, maar die mogelijkheid is er nu helemaal niet. Dus handmatig KPN instellen kan niet.
Ik zit gewoon in Nederland overigens (Groningen-stad). Altijd prima dekking hier.
icon

Beste antwoord door Arno68 4 juli 2019, 20:15

Hallo Alexandra,

Het probleem blijkt helaas een defecte telefoon te zijn!
Door een (andere) storing kon ik niet eerder reageren op je bericht.

Bedankt voor je hulp!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Arno68, wat raar dat je verbinding het helemaal niet meer doet. Daar moeten we iets aan doen. Ik heb meteen even nagekeken of er problemen bekend zijn in Groningen, maar dat is niet het geval.

Goed dat je al verschillende dingen hebt geprobeerd! Vooral dat stukje fietsen voor de zendmast vind ik een leuke 😄 Die horen we niet vaak. Jammer dat 't geen verschil maakt, goed om te weten ook. Het is wel opvallend dat je helemaal geen (ander) netwerk kiezen kan. Lukt dat wel als je jouw toestel hier opzoekt, en het met die aanwijzingen probeert? Kan je ook nog jouw simkaart even testen in een ander toestel, om te zien of het netwerk dan wel werkt, of dat je dan hetzelfde merkt? En kan je voor mij nog jouw gegevens (postcode, huisnummer, mobiel nummer) invullen in je profiel? Dan kan ik je gegevens opzoeken als dat nodig is.

Ik ben benieuwd wat hier uit komt, laat je het weten?
Reputatie 1
Hallo Alexandra,

Het probleem blijkt helaas een defecte telefoon te zijn!
Door een (andere) storing kon ik niet eerder reageren op je bericht.

Bedankt voor je hulp!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Arno68, geen probleem 🙂 mijn reactie is ook aan de late kant. Wat rot dat je telefoon defect blijkt te zijn 😞 Wel fijn dat je nu de oorzaak weet, dat je ook weet hoe je het kan oplossen. Ik hoop dat je snel een goede vervanger gevonden hebt!

Reageer