beantwoord

Geen service

• 3 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 156 keer bekeken

Sinds de afgelopen storing van kpn heb ik geregeld meermalen per dag geen service meer op mijn telefoon. Als ik hem opnieuw opstart is hij er weer.
maar om nou meermaals per dag mijn telefoon opnieuw op te starten om bereikbaar te kunnen zijn, lijkt mij niet de bedoeling..
icon

Beste antwoord door GJC 3 oktober 2019, 15:45

Kun je je telefoon uitsluiten als oorzaak? Als je je simkaart kunt testen in een andere telefoon en het speelt daar ook of juist niet wordt het zoeken naar de oorzaak al wat makkelijker.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Kun je je telefoon uitsluiten als oorzaak? Als je je simkaart kunt testen in een andere telefoon en het speelt daar ook of juist niet wordt het zoeken naar de oorzaak al wat makkelijker.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Crazymel, ik ben met je eens dat je natuurlijk gewoon bereikbaar moet zijn. Als een storing opgelost is, dan hoor je er geen last meer van te hebben, en zou steeds opnieuw opstarten niet nodig moeten zijn. We helpen je hier graag verder om dit op te lossen.

Uit je berichtje begrijp ik dat het netwerk soms ineens wegvalt, en dat je het dan oplost door je telefoon uit te schakelen en opnieuw op te starten. Kan je de tip van @GJC uitproberen? Wat hij aangeeft klopt helemaal, op die manier kunnen we testen of het mogelijk met je toestel of met de simkaart te maken heeft. Dat is handig om te weten, om snel tot de oplossing te komen.

Laat je het ons weten?

Reageer