beantwoord

Geen nummer weergave bij inkomende gesprekken

• 30 november 2016
  • 5 reacties
  • 583 keer bekeken

Sinds ik een nieuwe SIM kaart heb ontvangen van Telfort worden er geen nummers getoond bij inkomende oproepen op mijn mobiel. Ik lees veel van dit soort klachten op dit forum, maar blijkbaar kan de klant dit zelf niet instellen. Hierbij de vraag of jullie dit kunnen aanpassen?
icon

Beste antwoord door hjvpeer 1 december 2016, 22:37

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb nummerweergave voor je geactiveerd. Kun jij dit bevestigen?

Hallo Stephen,
Nummerweergave werkt nu ok. Dank voor het snelle afhandelen. Hopelijk kan dit in de toekomst binnen de self-service worden afgehandeld door de klant zelf. Dank voor de snelle reactie.

Groeten,
Hans-J
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dit moet webcare even voor je regelen dus moet je even wachten totdat ze je topic oppakken
Reputatie 8
Badge +16
Hallo hjvpeer, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naam en 06-nummer in een privébericht zodat ik de aanpassing voor je kan doorvoeren. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb nummerweergave voor je geactiveerd. Kun jij dit bevestigen?

Hallo Stephen,
Nummerweergave werkt nu ok. Dank voor het snelle afhandelen. Hopelijk kan dit in de toekomst binnen de self-service worden afgehandeld door de klant zelf. Dank voor de snelle reactie.

Groeten,
Hans-J
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de bevestiging Hans! Ik hoop ook dat de klant dit in de toekomst zelf kan regelen,

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

Op dit topic plaats ik een slotje.