Geen netwerk Telfort mobiel

• 1 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 316 keer bekeken

Heb op mijn mobiele scherm een tekentje(cirkel met een streep er door) waardoor ik niet kan bellen of gebeld kan worden op mijn mobiel. Ik heb de telefoon uit en weer aangezet wat niet heeft geholpen. Hen de simkaart er uit gehaald en er weer opnieuw ingestopt maar ook dit verhelpt het probleem niet. heb vervolgens op de site van telfort gekeken of er een storing is, maar ook dit is niet het geval. Wie weet er raad?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Je hebt hem op stil (niet storen) staan (soort vliegtuigmodus) dus je zult het in de instellingen moeten vinden waar dat staat waarschijnlijk als je de bovenste balk naar onder haalt zal het erbij staan denk ik, en heb je ook al geprobeerd met de volume knop omhoog te zetten maar die instelling is dus (Android) rom gebonden. dus verschilt van telefoon tot telefoon.
Reputatie 7
Badge +13
Hey amitabha1972, welkom op het forum.

Ik begrjip dat je een cirkel met een streepje in je beeld ziet staan. Dat geeft inderdaad aan dat je toestel geen bereik heeft. De test om je simkaart opnieuw in je telefoon te plaatsen en je toestel opnieuw starten zijn goede oplossingen. Als dat niet gewerkt heeft, dan kan je je simkaart in een andere telefoon testen. Hiermee kan je uitsluiten of je simkaartje of je toestel de boosdoener is.

Wel zie ik dat je toestel nu wel weer bereik heeft. Het lijkt er vanuit hier op dat je probleem al opgelost is. Klopt dit?

Reageer