beantwoord

Geen netwerk Samsung S6

• 3 februari 2019
  • 4 reacties
  • 183 keer bekeken

Sinds vrijdag heeft mijn vaders telefoon (Samsung S6) geen netwerk meer.

Simkaart in ander toestel werkt wel dus ligt aan zijn toestel. Wat we al hebben geprobeerd:
- uitschakelen en later weer inschakelen.
- vliegtuigmodus inschakelen en paar seconden later weer uitschakelen.
- Fabrieksgegevens herstellen.

Mijn vader zit bij Telfort, maar bij 'Netwerk zoeken' komt Telfort niet naar voren. Ook bovenstaande handelingen verhelpen het probleem niet.

Wie kan ons helpen?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 3 februari 2019, 21:37

@Anoniem81 Is er ook een andere simkaart in het toestel van je vader geprobeerd? Als je dat al getest hebt wat was de uitkomst daarvan? Wel netwerk?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Anoniem81 Is er ook een andere simkaart in het toestel van je vader geprobeerd? Als je dat al getest hebt wat was de uitkomst daarvan? Wel netwerk?
@Koffiemok ja, dat hebben we inderdaad ook geprobeerd en met een andere simkaart kon dat toestel ook geen netwerk vinden. Dus het ligt echt aan het toestel..😒
Reputatie 8
Badge +15
@Anoniem81 Dan blijft ter reparatie aanbieden over.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Anoniem81, wat ontzettend balen dat je vaders' telefoon helemaal geen netwerken meer kan vinden. Ik lees dat je al van alles geprobeerd hebt, en dat met een andere simkaart hij hetzelfde merkt. Je vader kan kiezen om het toestel te laten nakijken en repareren, zoals Koffiemok tipt. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden. Laat je ons weten hoe het is afgelopen?

Reageer