beantwoord

Geen netwerk na activeren SIM

• 30 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 141 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 4 reacties

Mijn telefoon met SIM was gestolen, ik heb een nieuwe aangevraagd en deze geactiveerd maar ik heb nog steeds geen netwerk.

icon

Beste antwoord door GJC 30 oktober 2019, 15:04

@Ira 

Ik denk dat je je simkaart vanwege die diefstal hebt laten blokkeren. Dat blokkeren omvat ‘je verbinding' en niet zozeer je oude simkaart alleen. Als je even deblokkeert zou het weer moeten werken.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge

Hi Ira,

Heb je je telefoon al een keer uit en weer aangezet na de activatie van je simkaart?

Werkt het dan nog niet dan zou je handmatig het KPN-netwerk kunnen selecteren.

Indien nodig kan je hier vinden hoe je dat doet: Toestelhulp, selecteer je toestel en kies voor 'Buitenland'

Reputatie 8
Badge +11

@Ira 

Ik denk dat je je simkaart vanwege die diefstal hebt laten blokkeren. Dat blokkeren omvat ‘je verbinding' en niet zozeer je oude simkaart alleen. Als je even deblokkeert zou het weer moeten werken.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ira, wat balen dat jouw toestel gestolen is zeg. Je hebt er in ieder geval goed aan gedaan om de aansluiting te blokkeren. Vermoedelijk moet je deze even weer deblokkeren zoals GJC aangeeft. Ik kan dit nog niet nakijken omdat ik nog geen gegevens van je heb. Wil je jouw mobiele nummer en simkaartnummer toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Ik heb mijn nummer en dat van de SIM toegevoegd in mijn profiel @Bart - Telfort 

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt. Ik heb dan ook meegekeken. Ik zie dat de aansluiting weer actief is. Deze moet dus weer werkten. Zo niet schakel dan even het toestel uit en weer aan. Mocht dat ook niet werken, dan wil ik je aanraden om jouw simkaart eens in een ander toestel te testen. Heb je dan wel een netwerk?

Ik moest de SIM inderdaad eerst deblokkeren, toen werkte het wel. Bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan!

Reputatie 8
Badge +11

Fijn dat het weer werkt. :)

Mocht er weer eens iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen. Fijn weekend gewenst. 

Reageer