beantwoord

Geen netwerk mobiele telefoon

• 20 mei 2019
  • 6 reacties
  • 202 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Wie heeft er ook geen netwerk? Ik kan niet bellen en internetten. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 mei 2019, 18:04

Hi @PJ1, wat lastig dat je geen verbinding met het netwerk krijgt, waardoor je niet kan bellen en internetten. Merk je dit thuis of juist buitenshuis? Zijn er anderen thuis die er ook last van hebben?

Ik heb meteen jouw gegevens opgezocht. Jouw abonnement is actief, ik zie vanaf hier geen bijzonderheden. Ook zie ik geen storing bij jou in de buurt. Het klinkt misschien simpel, maar heb je al geprobeerd je telefoon even volledig uit te schakelen en opnieuw op te laten starten? Mocht dat geen verschil maken, kan je jouw simkaart dan tijdelijk testen in een ander toestel, om te kijken of je dan hetzelfde merkt?
Bekijk reactie

6 reacties

Reactie verwijderd i.v.m. foutieve interpretatie, sorry voor het ongemak, ik had niet gezien dat het om een mobiel ging.
Als ik het goed begrijp gaat dit juist over een mobiele telefoon. Gezien onder welk onderwerp dit is gepost In dat geval deze een keer uit en aanzetten.
Als ik het goed begrijp gaat dit juist over een mobiele telefoon. Gezien onder welk onderwerp dit is gepost In dat geval deze een keer uit en aanzetten.
Reactie aangepast, dom, dom, dom.
@PJ1 welk postcode gebied dat kan behulpzaam zijn voor webcare of andere klanten de cijfers zijn even genoeg.
Reputatie 8
Badge +10
Hi @PJ1, wat lastig dat je geen verbinding met het netwerk krijgt, waardoor je niet kan bellen en internetten. Merk je dit thuis of juist buitenshuis? Zijn er anderen thuis die er ook last van hebben?

Ik heb meteen jouw gegevens opgezocht. Jouw abonnement is actief, ik zie vanaf hier geen bijzonderheden. Ook zie ik geen storing bij jou in de buurt. Het klinkt misschien simpel, maar heb je al geprobeerd je telefoon even volledig uit te schakelen en opnieuw op te laten starten? Mocht dat geen verschil maken, kan je jouw simkaart dan tijdelijk testen in een ander toestel, om te kijken of je dan hetzelfde merkt?
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @PJ1, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Mocht je nog wel iets merken, of als ik iets voor je kan doen, laat het vooral weten.

Reageer