beantwoord

Geen netwerk connectie Samsung galaxy a40

• 12 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 161 keer bekeken

Mijn samsung galaxy a40 kan op dit moment niet meer connecten met het netwerk. Ik heb het geprobeerd om mijn simkaart naar een andere mobiel over te zetten wat werkte, dus dan zou het liggen aan het toestel zelf.

Hier volgde ik het toestelhulp:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/instellen/#/device/samsung/galaxy-a40-dual-sim-sm-a405fn/topic/buitenland/bellen-sms-en-internet/1
Alleen na het proberen te registreren op NL KPN krijg ik het bericht "Kan niet verbinden. Probeer het later opnieuw"
Dit heb ik nu al enkele dagen geprobeerd zonder het te werken te krijgen.

Wel heb ik een paar dagen geleden mijn scherm laten repareren. De reparateur liet zien dat het glas zelf niet te vervangen is, dus moest een deel van de apparatuur ook verwisseld worden, dit is waarom het zo duur was zei hij. Vanaf dat moment kon ik niet meer connecten met het netwerk. Mijn theorie is dus dat daar iets fout was gegaan.
Is er iemand die dit kan bevestigen of nog een andere tip heeft?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 oktober 2019, 15:22

Hoi @MychaelK, welkom hier bij ons op het Forum.

Ik lees dat je jouw toestel hebt repareren. Sindsdien kan je geen netwerk meer krijgen. In een ander toestel werkt jouw simkaart nog wel. Dus met de aansluiting is niks mis. Dan is de conclusie die je al gemaakt hebt de meest logische. Ik wil je dan ook aanraden om even naar de winkel te gaan, dan kunnen ze het toestel weer bekijken en eventueel weer opsturen om het te repareren.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @MychaelK, welkom hier bij ons op het Forum.

Ik lees dat je jouw toestel hebt repareren. Sindsdien kan je geen netwerk meer krijgen. In een ander toestel werkt jouw simkaart nog wel. Dus met de aansluiting is niks mis. Dan is de conclusie die je al gemaakt hebt de meest logische. Ik wil je dan ook aanraden om even naar de winkel te gaan, dan kunnen ze het toestel weer bekijken en eventueel weer opsturen om het te repareren.

Reageer