beantwoord

Geen mobiel netwerk ivm zonnepanelen

• 22 januari 2018
  • 3 reacties
  • 546 keer bekeken

Goedemorgen,

Is het mogelijk dat door plaatsing van zonnepanelen het mobiel bel netwerk geblokkeerd wordt en bellen in huis niet meer mogelijk is?
Alvast bedankt.

Koen van de Loo
icon

Beste antwoord door Koffiemok 22 januari 2018, 17:22

@KiesZon Obstakels, bouwmaterialen etc kunnen er voor zorgen dat je binnenshuis verminderd bereik hebt.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@KiesZon Obstakels, bouwmaterialen etc kunnen er voor zorgen dat je binnenshuis verminderd bereik hebt.
@Koffiemok bedankt voor je reactie. Zou je wellicht ook iets kunnen melden over zonnepanelen specifiek. Vanuit de klantenservice heb ik telefonisch bevestigd gekregen dat dit geen invloed heeft. Helaas mogen ze dit antwoord niet mailen en ben ik naar dit Forum gewezen om een schriftelijke bevestiging te ontvangen.
Reputatie 8
Badge +15
Ik ben geen medewerker en kan het ook niet schriftelijk bevestigen al is het via het forum.

Of zonnepanelen specifiek problemen kunnen opleveren met de dekking binnenshuis weet ik zo ook niet. Het lijkt me wel aangezien bouwmaterialen zoals beton, steen, staal voor verminderde dekking kunnen zorgen.
Als de radiogolven daar doorheen moeten en dan nog door dak en plafonds?

De vraag kun je het beste neerleggen bij de makers van de zonnepanelen. Ze zouden je op het minst antwoord moeten kunnen geven of de werking van radiogolven beinvloed kunnen worden door de zonnepanelen.

Reageer