beantwoord

Geen internet en bereik

• 15 januari 2020
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Beste, 

Sinds vrijdag geen internet en bereik meer, wegens een vergeten rekening. Telefoonnummer is dus denk ik afgesloten. Meteen de rekening betaald + de extra 17.50 voor het opnieuw aansluiten. Er staat nu dat alles betaald is alleen zit ik nu bijna een week later nog steeds zonder internet en bereik. Erg onhandig. Ook al meerdere keren met de tel van mn vriend naar de klantenservice gebeld maar wordt keer op keer niet teruggebeld.. 

Graag zou ik informatie krijgen over wat er nu nog ad hand is en of hoelang het nog duurt. 

Mvg

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 januari 2020, 12:38

November stond inderdaad open en die van januari is daar bij gekomen afgelopen maandag. Alleen die moet voor de 20e betaald zijn, die zal nog wel geïncasseerd worden. Maar je hebt dus handmatig betaald. Dan kan het tot 5 dagen duren voor het verwerkt is en je dus weer aangesloten wordt. Meestal is het wel sneller hoor. Maar de 5 werkdagen zijn nog niet om, dus laten we daar nog even op wachten. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @NinaSiri77, welkom hier.

Ik zie inderdaad dat je bent afgesloten vanwege een betalingsachterstand. Je geeft echter aan dit te hebben betaald. Hoeveel heb je precies betaald? Er staat nog 83,70 open namelijk. Deze moet volledig worden voldaan om weer aangesloten te worden. En via welke weg? Als je het namelijk handmatig overmaakt kan het tot 5 werkdagen duren voor je weer aangesloten bent. Via iDeal is het meestal binnen 24 uur. Ik kan dit zo niet achterhalen namelijk. 

Ik heb de maand november handmatig betaald aangezien daar als enige bij stond dat die nog open stond. Kunt u mij vertellen welke maand er nog meer gemist is dan..? En hoe kan ik dit via Ideal betalen? 

Reputatie 8
Badge +11

November stond inderdaad open en die van januari is daar bij gekomen afgelopen maandag. Alleen die moet voor de 20e betaald zijn, die zal nog wel geïncasseerd worden. Maar je hebt dus handmatig betaald. Dan kan het tot 5 dagen duren voor het verwerkt is en je dus weer aangesloten wordt. Meestal is het wel sneller hoor. Maar de 5 werkdagen zijn nog niet om, dus laten we daar nog even op wachten. 

Reageer