beantwoord

Geen bereik mobiel netwerk

• 24 januari 2020
  • 3 reacties
  • 201 keer bekeken

Wij kunnen op beide mobiele nummers niet bellen of gebeld worden. Eerder vandaag was de verbinding slecht maar nu zelfs helemaal weg. Beide telefoons geven wel bereik aan. Er is geen storing bekend.kunnen jullie helpen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 januari 2020, 11:26

Hoi @Yvonnr, welkom hier. 

Sinds gister vallen alle mobiele abonnementen onder KPN. We zijn samengegaan. het feit dat je niet kon bellen heeft daar echter niets mee te maken. Alleen nu wel voor de afhandeling er van? Want wanneer je nog steeds problemen ervaart wil ik je aanraden even contact te zoeken met KPN. Dit mag uiteraard via het Forum maar ook via 0800-0402.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Yvonnr, welkom hier. 

Sinds gister vallen alle mobiele abonnementen onder KPN. We zijn samengegaan. het feit dat je niet kon bellen heeft daar echter niets mee te maken. Alleen nu wel voor de afhandeling er van? Want wanneer je nog steeds problemen ervaart wil ik je aanraden even contact te zoeken met KPN. Dit mag uiteraard via het Forum maar ook via 0800-0402.

Beste Bart, 

dank je voor je reactie. Helaas had het wel te maken met het overzetten na kpn. Misschien iets voor een volgende keer om rekening mee te houden. Ik ben naar een kpn winkel geweest. Daar hebben ze beide Sim kaarten omgezet gehad zonder resultaat. In de loop van maandag kon ik weer zoals behoren gebruik maken van de diensten.

Reputatie 8
Badge +11

Had niet zo mogen zijn. Dan zat er bij jou toch een verstoring. Kan ook zijn dat ze met de masten bezig zijn geweest. Die krijgen namelijk een upgrade. In ieder geval je hebt weer bereik. Daar gaat het om. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan hoor ik graag van je. 

Reageer