beantwoord

Geen bereik met bellen in huis met Samsung galaxy s7 edge

• 6 oktober 2016
  • 15 reacties
  • 1574 keer bekeken

Beste telfort,
Sinds 3 dagen zijn wij beiden over gestapt naar de galaxy s7 edge met nieuw simkaart. We hadden beiden een Samsung galaxy s5 en nooit problemen met bellen in huis.
Nu hebben we al meerdere oproepen gemist omdat we totaal geen bereik hebben binnen.
We hebben een 3g abonnement maar krijgen niet eens streepjes te zien?
Kunnen jullie ons helpen?

Mvg emmy
icon

Beste antwoord door Emmy Donket 19 oktober 2016, 13:51

Hoi michael en leon, inmiddels doet 4g het en we hebben goed bereik zelfs in huis 4g! We zijn blij en willen jullie bedanken voor jullie tijd en moeite en jullie klantvriendelijke benadering! Dit is nou precies de rede waarom ik al 100 jaar klant bij jullie ben! Was ook de 1e keer met een serieus probleem maar top opgelost dus telfort bedankt!

Groetjes emmy
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

15 reacties

Nu ook buiten geen bereik met bellen maar WiFi doet het wel? Komt dit door jullie werkzaamheden en wanneer krijg ik antwoord?

Mvg
Emmy
Heb inmiddels 1 van jullie medewerkers gesproken en ben zeer tevreden over de klantvriendelijke behandeling!
Nu hopen dat het probleem met 4g is opgelost!
Mvg
Emmy
Reputatie 8
Badge +2
Hi Emmy,

Welkom!

Goed om te horen dat je snel en goed bent geholpen. Ook ik hoop dat 4G snel werkt. Wat is de status nu?

Dank voor je reactie alvast!
Hoi michael,

Bedankt voor je reactie maar 4g verandert helaas niks aan ons probleem!
Dus help!!!

Mvg
Emmy
Reputatie 8
Badge +2
Hi Emmy,

Dat is jammer! :(

Stuur je 06-nummer naar mij in 'n privébericht, dan ga ik ervoor zorgen dat het verder wordt opgepakt.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Emmy,

Bedankt. Beide nummers heb ik een reset gegeven vanaf deze zijde. Zou je beide toestellen eens uit en aan kunnen zetten? Ik vermoed dat je dan verbetering zult merken.

Benieuwd naar je reactie.
Hoi michael,

Bedankt en we gaan kijken of we nu wel bereik hebben!

Groetjes emmy
Hoi michael,

Helaas heeft het niks geholpen en ook buitenshuis zijn we ineens ofline en moeten we onze telefoon zelfs opnieuw opstarten om weer internet te krijgen. Als we dan al bereik hebben dan is het h of h+ en heel af en toe even 3g. Best raar met een 4g abonnement? En met onze vorige telefoon nooit ergens problemen gehad?

Groetjes emmy
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Emmy,

Wat vervelend dat het probleem zich op meerdere toestellen voordoet zeg. Dit maakt het ook meer complex helaas. Het is best mogelijk dat er één toestel niet lekker werkt, maar de kans dat er twee toestellen niet goed werken is een stuk kleiner. Ik wil je vragen naar meest dichtbij zijnde Telfort winkel te gaan en het probleem daar voor te leggen. Zij kunnen ter plekke een ander toestel testen of eventueel de simkaart vervangen voor een andere.

Kun je aangeven of dat gaat lukken? 🙂
Het is juist daarom toch echt een netwerk probleem omdat we het beiden hebben ben ik bang? Maar ik wil best naar een telfort winkel in de hoop dat ze daar iets voor ons kunnen doen. Vind het wel heel vervelend allemaal. Ben je blij met een nieuwe dure telefoon en betaal je 40 euro per maand voor je abonnement om er vervolgens niks mee te kunnen doen? Als we dit hadden geweten hadden we onze s5 gehouden en per maand veel minder betaald en had het ons een hoop ergernis bespaard! Ik lees op internet veel dezelfde klachten over de s7edge dus is het niet een update probleem misschien? Ik snap dat het voor jullie ook lastig is hoor dus als we bij de winkel zijn geweest kom ik er zeker op terug! Bedankt voor je hulp en geduld to zo ver iig!

Groetjes emmy
Reputatie 5
Badge +1
Hi Emmy,

Ik begrijp heel goed dat je baalt van het bereik en dat je betaalt voor 4G waar je momenteel geen gebruik van kunt maken. Ik beloof je dat we samen zullen kijken naar die kosten wanneer het opgelost is. Dan weten we namelijk hoe lang het heeft geduurd.

Is het inmiddels al gelukt om langs een Telfort winkel te gaan?

Ik ben ook erg benieuwd wat er gebeurt wanneer je de simkaart in de Galaxy S5 uitprobeert.

Alvast bedankt voor je reactie!
Had je collega net een bericht gestuurd dat mijn 4g helemaal niet aanstaat, zag ik online net! En heb gevraagd of hij hem alsnog kan activeren of kan ik dat zelf gewoon doen? Een andere vrouwelijke collega heeft bij ons beiden 4g geactiveerd vorige week voor het komende half jaar want daarna gaat ons nieuwe abonnement in en bij mijn partner is dat wel gelukt. Zij heeft ons 4g voor 10 euro gegeven voor een half jaar dus dat is compensatie genoeg hoor maar lief dat je het oppert!
Hoor graag van je of ik hem zelf aan moet zetten!
Groetjes emmy
Heb hem inmiddels zelf aangezet aangezien ik van jullie geen reactie krijg dus ik hoop dat het probleem is opgelost zo!
Hoi michael en leon, inmiddels doet 4g het en we hebben goed bereik zelfs in huis 4g! We zijn blij en willen jullie bedanken voor jullie tijd en moeite en jullie klantvriendelijke benadering! Dit is nou precies de rede waarom ik al 100 jaar klant bij jullie ben! Was ook de 1e keer met een serieus probleem maar top opgelost dus telfort bedankt!

Groetjes emmy
Reputatie 8
Badge +2
Hi Emmy,

Bedankt voor deze fijne reactie! Goed om te horen dat we goed bezig zijn! Veel internet-plezier gewenst!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

@Leon,